Kategorie: Pozycjonowanie / Google Ads / Marketing / Narzędzia dla firm / Content Marketing / Social Media / WordPress

VD / Blog / Marketing / Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?


Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?



31 sierpnia 2021 (Zaktualizowano: 19 maja 2022) 6-8 min. czytania

Tworzysz i prowadzisz stronę internetową nie po to, żeby samemu się napawać jej widokiem, lecz z myślą o dotarciu do jak największej liczby użytkowników. I o ile samo stworzenie witryny może pójść gładko, o tyle prawdziwym wyzwaniem dla każdego właściciela strony internetowej staje się pozyskanie ruchu. Jak mu skutecznie sprostać?

Wartościowa treść

Regularnie publikowana, interesująca dla użytkowników, odpowiednio dobrana tematycznie i profesjonalnie przygotowana treść to fundament w pozycjonowaniu stron. Chcąc trwałe, bezpiecznie i efektywnie zwiększyć ruch, zdecydowanie warto zainwestować w wysokiej jakości zawartość i udostępniać coraz więcej i więcej nowych artykułów, produktów, newsów, raportów, e-booków, wpisów w portfolio itp.

Optymalizacja SEO

Samą dobrą treścią w dużej ilości można zdziałać sporo, ale bez odpowiedniej optymalizacji nawet najlepsze artykuły się nie przebiją i nie wykorzystają swojego potencjału w 100%. Jeśli liczy się dla Ciebie skuteczne pozycjonowanie stron, najpierw pamiętaj o optymalizacji. Dzięki prawidłowemu doborowi i nasyceniu słów kluczowych, wykorzystaniu nagłówków, nadaniu odpowiedniego tytułu czy dodaniu materiałów multimedialnych można znacząco poprawić widoczność witryny w wyszukiwarkach, a tym samym zwiększyć ruch.

Przeczytaj również  Czym jest ocena zadowolenia i chęci polecenia, czyli NPS?

Pozycjonowanie stron ⇒ sprawdź, jak pomożemy Ci zwiększyć liczbę zapytań dzięki Google.

Poproś o ofertę na współpracę →

lub zadzwoń: tel. 515 280 209

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron nie bez przyczyny jest najczęściej wykorzystywanym narzędziem do zwiększenia ruchu w Internecie. Jego celem jest podwyższenie pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania na określone frazy, tak aby np. obuwniczy sklep internetowy wyświetlał się na wysokich miejscach użytkownikom, którzy wpisali w wyszukiwarkę słowo buty. Skuteczne pozycjonowanie wymaga cierpliwości, ale przynosi oczekiwane, długotrwałe skutki.

Google Ads (dawniej Google AdWords) to usługa, która po doładowaniu konta pozwala na wyświetlanie reklam w formie linków pojawiających się ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania. Wraz z pozycjonowaniem stron kampanie linków sponsorowanych w ramach Google Ads są najpopularniejszym narzędziem marketingu internetowego. Zdecydowanie warto je polecić w celu zwiększenia ruchu na stronach komercyjnych, które mają na siebie zarabiać.

Przeczytaj również  Co to jest cel marki (brand purpose)?

Social media

Przemyślana, regularna i umiejętna aktywność w mediach społecznościowych pozwala na skuteczną komunikację z odbiorcami Twoich treści, usług, produktów. Jeśli umiesz zaangażować społeczność w ramach swoich profili w social mediach, a następnie przekierować ją na stronę, możesz liczyć na duże profity w postaci większego ruchu.

Komentarze na forach i blogach

Marketing na forach pozwala na subtelne, ale skuteczne zareklamowanie produktu. Warto dyskutować w grupach odpowiadających tematyce Twojej witryny, ale nie reklamować na siłę produktów czy usług, a tylko od czasu do czasu o nich wspomnieć w jak najbardziej naturalny sposób. W przeciwnym razie, posługując się jednoznacznymi reklamami i ograniczając swoją aktywność na forum przede wszystkim albo wyłącznie do promowania usług czy produktów, możesz zostać uznany za spamera, a Twoja aktywność przyniesie więcej szkód niż pożytku.


Dodaj coś od siebie i zostaw komentarz na temat "Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *