Kategorie: Pozycjonowanie / Google Ads / Marketing / Narzędzia dla firm / Content Marketing / Social Media / WordPress

VD / Blog / Narzędzia dla firm / SEMstorm – jako narzędzie wspierające SEO


SEMstorm – jako narzędzie wspierające SEO



4 stycznia 2022 (Zaktualizowano: 23 września 2024) 6-8 min. czytania

Jedną z istotnych rzeczy w branży SEO jest fakt, że na rynku nie brakuje wielofunkcyjnych narzędzi, które są niezwykle przydatne przy pracy nad pozycjonowaniem stron internetowych. Oczywiście są dostępne płatne oraz bezpłatne pozycję, jednak te drugie zazwyczaj mają do zaoferowania znacznie mniej możliwości. Wobec płatnych narzędzi, będziemy często spotykać się ze sformułowaniem “kombajn funkcjonalności”, a jednym z nich bez wątpienia jest właśnie SEMstorm.

Co to jest SEMstorm?

SEMstorm to wielofunkcyjne narzędzie autorstwa polskich specjalistów, które można wykorzystywać do analizy działań m.in. z zakresu SEO, a w tym ich monitorowania oraz planowania. Dzięki wielu funkcjonalnościom dla działań marketingu internetowego, możemy w znaczący sposób usprawnić procesy w naszej firmie. 

SEMstorm będzie pomocny w analizie widoczności danej witryny, doborze odpowiednich fraz kluczowych i ich monitorowaniu, a także jeśli będziemy chcieli przeanalizować naszą witrynę z uwzględnieniem konkurencji.


Pozycjonowanie stron ⇒ sprawdź, jak pomożemy Ci zwiększyć liczbę zapytań dzięki Google.

Poproś o ofertę na współpracę →

lub zadzwoń: tel. 515 280 209

Jak wygląda SEMstorm – opis funkcjonalności narzędzia SEO

Aby w naszych działaniach SEO można było uwzględnić narzędzie SEMstorm, warto o nim dowiedzieć się jak najwięcej, zanim zdecydujemy się na zakup. Warto zaznaczyć, że w tym celu możemy bezpłatnie je przetestować za pomocą oficjalnej strony internetowej. Jednak aby nie marnować darmowego okresu próbnego, warto dowiedzieć się jak najwięcej o tym rozbudowanym narzędziu. W tym celu przyjrzyjmy się jego panelu głównemu, w którym umieszczone są wszystkie główne funkcjonalności SEMstorm:

  • Słowa kluczowe – dzięki pozyskiwaniu danych w trybie rzeczywistym, możemy liczyć na informacje dotyczącego tego, czego i jak szukają Twoi klienci. Dzięki temu otrzymasz sugestie jakie frazy kluczowe są dla Ciebie najbardziej korzystne i będziesz mógł zastosować je w swojej strategii SEO.
  • Analiza stron – dzięki tej funkcjonalności, będziesz mógł sprawdzić widoczność dowolnej strony (swojej oraz konkurencji). SEMstorm umożliwia porównanie do 5 stron na raz. To pozwoli Ci na określenie najlepszych sekcji i artykułów, a tym samym również tematów na konkurencyjnych witrynach.
  • Zawartość – SEMstorm umożliwia znalezienie najlepszych artykułów Twojej konkurencji, a także pisanie tekstów bezpośrednio z poziomu narzędzia. Dlaczego warto? SEMstorm będzie na bieżąco sugerował najbardziej odpowiednie słowa, z uwzględnieniem nasycenia tekstu słowami kluczowymi itp. To pozwoli Ci na tworzenie lepszych treści pod względem ich jakości.
  • Analiza konkurencji – jedyne co musisz zrobić to wskazanie interesujących Cię adresów URL. Dzięki temu otrzymasz m.in. wiedzę na temat tego, na jakie słowa kluczowe dana witryna jest widoczna, jakie działania reklamowe są przeprowadzane w wyszukiwarkach dla tej strony itp. Co więcej, w SEMstorm wystarczy, że wpiszesz adres własnej strony internetowej, a narzędzie wskaże Ci, kto jest Twoim konkurentem.
  • Audyty – SEMstorm jest wyposażone również w funkcjonalność, która obsługuje technologię Google Lighthouse, którą przedstawiliśmy jakiś czas temu na naszym blogu. Dzięki Audytom możesz sprawdzić kondycję swojej strony, a także jej mobilnej wersji m.in. pod kątem SEO. Wykonasz także audyt treści, który wskaże Ci niedociągnięcia w Twoim Contencie. Będziesz mógł liczyć na kompleksowe porównanie tych aspektów, ze stronami konkurencji, a następnie otrzymasz wskazówki dotyczące tego, co powinieneś zrobić, aby zwiększyć swoją widoczność.
  • Monitoring pozycji – jest to szczególnie przydatna funkcja z punktu widzenia SEO. Codziennie SEMstorm będzie dokonywało weryfikacji pozycji Twojej strony oraz wskazanych stron konkurencyjnych, abyś mógł porównywać z dnia na dzień efektywność swoich działań. Warto zaznaczyć, że SEMstorm umożliwia sprawdzenie pozycji dla dowolnego regionu świata. Tym sposobem dowiesz się jakie pozycję osiągasz dla użytkowników w Twoim państwie, województwie, mieście, osiedlu, a nawet konkretnej ulicy.
Przeczytaj również  Projektowanie i tworzenie sklepów internetowych

Dlaczego warto korzystać z SEMstorm?

Marketing internetowy charakteryzuje się tym, że aby był skuteczny, często wymaga od marketerów wykorzystania rozbudowanych narzędzi w celu mierzenia efektów swojej pracy. Za pomocą SEMstorm możemy właśnie to zrobić. Dzięki analizowaniu i monitorowaniu naszej sytuacji w wynikach wyszukiwania, możemy kontrolować przebieg działań i w razie potrzeby je korygować. 

Dzięki SEMstorm poza analizowaniem własnej sytuacji pod kątem SEO, możemy także w bardzo dużym stopniu sprawdzać, co dzieje się u naszej konkurencji. Jest to bardzo istotne jeśli w naszej branży działa wiele firm, a szczególnie jeśli dopiero rozpoczynamy naszą działalność i chcemy się wyróżnić wśród licznej konkurencji. Dzięki SEMstorm będziemy wiedzieć, jak to możemy zrobić.

Podsumowanie

SEMstorm to wielofunkcyjne narzędzie, które śmiało można uznać za “kombajn funkcjonalności”. W bardzo rozbudowany sposób pomaga ono monitorować oraz analizować naszą sytuację pod względem widoczności, a jest to bardzo istotne z punktu widzenia SEO. 

Przeczytaj również  Porady na temat śledzenia e-commerce Google Analitycs

Poza sprawdzaniem własnej strony internetowej, dzięki SEMstorm możemy dokładnie analizować poczynania naszej konkurencji. Przez swoje rozbudowane możliwości, SEMstorm jest bardzo przydatnym narzędziem w branży SEO i SEM i jeśli chcemy zacząć wykorzystywać jeden z kombajnów funkcjonalności, to na pewno warto rozważyć jego kandydaturę. 


Dodaj coś od siebie i zostaw komentarz na temat "SEMstorm - jako narzędzie wspierające SEO"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *