Kategorie: Pozycjonowanie / Google Ads / Marketing / Narzędzia dla firm / Content Marketing / Social Media / WordPress

VD / Blog / Marketing / Reklama i marketing salonu fryzjerskiego


Reklama i marketing salonu fryzjerskiego



26 marca 2021 (Zaktualizowano: 19 maja 2022) 6-8 min. czytania

Obecnie ludzie spędzają dużo czasu w internecie. Wszystkie potrzebne informacje i usługi są tam na wyciągnięcie ręki. Dużo osób zmęczonych po pracy woli zrobić zakupy online, aniżeli biegać po sklepach i stać w kolejkach. Nie możemy też zapominać, że pandemia Covid-19 spowodowała, że wielu konsumentów albo boi się wybrać do placówki stacjonarnej albo po prostu w związku z lockdownem sklep jest zamknięty. Przedsiębiorcy nie mają wyjścia i muszę przenieść swoje usługi do internetu, żeby odrobić straty.

Jak reklamować salon fryzjerski?

Po pierwsze, żeby w ogóle zaistnieć w sieci musimy stworzyć odpowiednią stronę internetową. Tutaj trzeba się zastanowić, czy wystarczy nam prosta strona informacyjna z ogólnym zarysem naszej działalności, danymi firmy i formularzem kontaktowym, np. dla salonu fryzjerskiego, weterynarza, czy usług hydraulicznych?

Może nasza branża wymaga, żebyśmy stworzyli sklep internetowy, bo nawet najprostszy portal zbudowany np. na bezpłatnym CMS-ie będzie lepszy niż sprzedaż na Allegro? Po pierwsze nie musimy konkurować cenami z innymi sprzedawcami, żeby potencjalny klient wszedł na naszą ofertę, nie płacimy prowizji od każdej sprzedanej rzeczy i możemy zbudować bazę klientów. Prowadząc sklep internetowy warto skorzystać z porównywarek cen np. Nokaut i Ceneo. Sprzedając na Allegro takiej możliwości nie mamy, a porównywarki cenowe to świetny sposób dotarcia do potencjalnego klienta.

Przeczytaj również  Strona z podziękowaniem - Thank you page - co to jest i jak ją stworzyć?

Pozycjonowanie stron ⇒ sprawdź, jak pomożemy Ci zwiększyć liczbę zapytań dzięki Google.

Poproś o ofertę na współpracę →

lub zadzwoń: tel. 515 280 209

Warto zaistnieć w social mediach, bo tutaj możemy m.in. przestawić ofertę firmy, ukazać ją z innej często mniej sztywnej strony, pozyskać opinie klientów i mieć z nimi stały kontakt. Warto pamiętać o Bożym Narodzeniu, Dniu Kobiet, Walentynkach, a nawet mniej ważnych terminach np. o Dniu Kota i wykorzystać je do kontaktu z użytkownikami. Poprzez media społecznościowe możemy również prowadzić sprzedaż naszych produktów.

Pandemia wymusiła na nas również korzystanie w większym stopniu z narzędzi do wideorozmów zarówno z pracownikami naszej firmy, jak i klientami. Warto zastanowić się nad wykorzystaniem Skype, Zoom, czy Microsoft Teams. Z pewnością przyda się też narzędzie TeamViewer do obsługi zdalnej aplikacji i urządzeń. Dzięki Google Dysk możemy udostępnić niezbędne dokumenty. Do kontaktu przyda się też newsletter, e-mail i Messenger.

Przeczytaj również  Projektowanie cross-selling i up-selling w ecommerce

Pozycjonowanie strony i kampanie Google Ads

Warto wykorzystać aktualną sytuację na świecie i rozwinąć swój biznes online. Zaistnienie w internecie to sposób na utrzymanie klientów i pozyskanie nowych. Dzięki sklepowi internetowemu możemy sprzedawać nasze produkty w całej Polsce, a nawet i za granicą. Co ważne dobra reklama (pozycjonowanie, Google Ads) i usługi na wysokim poziomie zwiększą szansę na prześcignięcie konkurencji. Warto zastanowić się, co jeszcze możemy wprowadzić do naszej oferty, bo przymusowa izolacja i kwarantanna generują nowe potrzeby. Klienci dużo chętniej załatwiają sprawy w internecie, dlatego rozszerzenie naszych usług z pewnością pozytywnie zaprocentuje.


Dodaj coś od siebie i zostaw komentarz na temat "Reklama i marketing salonu fryzjerskiego"

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *