Każda firma w Polsce musi prowadzić księgowość, dlatego mogłoby się wydawać, że nie trzeba reklamować usług księgowych. To nieprawda, konkurencja nie śpi i jeśli chcemy się utrzymać na rynku konieczne jest promowanie swojej firmy. Sprawdźmy, jaka reklama będzie dla nas najlepsza?
Spis treści:
Google Moja Firma
W związku z tym, że większość firm księgowych prowadzi swoje usługi na rynku lokalnym bardzo ważne jest założenie wizytówki w Google Moja Firma. Gdy będziemy mieć uzupełniony profil nasza firma będzie się wyświetlać wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwania, a także w mapach Google. Nasi klienci znajdą tutaj informacje odnośnie adresu, godzin otwarcia, numeru kontaktowego, linku do naszej strony, opinii i zdjęć. Będą mogli sprawdzić na mapie, gdzie dokładnie się znajdujemy.
Pozycjonowanie
Jeśli chcemy wyróżnić się w gąszczu konkurencji, która w tej branży jest ogromna, warto postawić na pozycjonowanie strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Podczas przygotowywania słów kluczowych warto wybrać te, które zawierają nazwę miejscowości np. biuro księgowe Wałbrzych, a w większym miastach również dzielnicę np. biuro księgowe Poznań Jeżyce. Poza tym wzmacnianie fraz z długiego ogona niskim kosztem poprawi wynik jakości np. książka przychodów i rozchodów Poznań Jeżyce.
Kampania Google Ads
Tę formę reklamy możemy stosować przez cały rok lub wziąć pod uwagę sezonowość niektórych fraz np. rozliczenie pit Poznań i skorzystać z niej tylko w określonych miesiącach. Ta forma reklamy ma tę zaletę, że nie trzeba czekać na efekty. Wystarczy przygotować reklamę, wpłacić budżet do Google i już jesteśmy widoczni w wyszukiwarce.
Aplikacje do pobrania
Wiele biur rachunkowych udostępnia swoim klientom bezpłatne narzędzia księgowe, które ułatwiają pracę. Takie aplikacje umożliwiają szybkie przesyłanie dokumentów, prosty dostęp do niezbędnych danych i łatwy kontakt z księgową. Warto poinformować o tym na stronie internetowej i umieścić na niej podlinkowane logo naszej platformy księgowej, żeby był do niej uproszczony dostęp.
Lity referencyjne i opinie
Prowadzenie księgowości jest bardzo ważną kwestią i właściciele firm nie chcą decydować się na współpracę z pierwszą lepszą firmą bez doświadczenia. Przed podpisaniem umowy analizują wiele czynników i jednym z nich jest zadowolenie obecnych klientów. Potencjalny klient chce wiedzieć, czy terminowo wywiązujemy się z obowiązków, jesteśmy rzetelni i jak wygląda kontakt z naszymi pracownikami? Warto przygotować kilka listów referencyjnych i poprosić naszych klientów o wrzucenie ich na papier firmowy i podpisanie. Warto referencje umieścić na stronie internetowe na dedykowanej podstronie. Możemy też poprosić klientów o napisanie opinii na naszym profilu w social mediach i wizytówce w Google Moja Firma.
Certyfikaty/Uprawnienia
Z pewnością dużym plusem będzie umieszczenie na naszej stronie internetowej wszelkich certyfikatów, ukończonych kursów i uprawnień. To oznaka, że pracownicy biura rachunkowego cały czas się szkolą i zwiększają swoje umiejętności. Dla przyszłego klienta, to gwarancja, że nasze usługi będą wykonywane na najwyższym poziomie. Możemy też wspomnieć, że nasza firma spełnia określane wymagania i otrzymała np. Certyfikat Centrum Informacji Księgowej.
Dodaj komentarz