Prowadzisz własną działalność gospodarczą w Szczecinie? Wiesz, że reklama jest dźwignią handlu i chcesz zająć się skutecznym promowaniem własnej firmy? Zdajesz sobie sprawę, że co roku rośnie znaczenie Internetu w biznesie? Jeśli tak to lepiej nie mogłeś trafić. Dlaczego? Ponieważ jako agencja SEO współpracowaliśmy wielokrotnie z firmami z województwa zachodniopomorskiego i rozumiemy także specyfikę rynku szczecińskiego. Jesteśmy doświadczoną agencją z zakresu marketingu internetowego, a dokładniej z jego najbardziej efektywnej formy jaką jest – pozycjonowanie stron internetowych w Google. Od ponad dekady współpracujemy z firmami z całej polski, a dzisiaj chcielibyśmy Cię zaprosić do dołączenia do grona naszych zadowolonych klientów. Zapraszamy!
Spis treści:
- Agencja SEO Szczecin – pozycjonowanie stron reklamą dla szczecińskich firm
- Kampanie reklamowe Szczecin – oferta pozycjonowania stron internetowych
- Na jakie frazy warto pozycjonować strony www w Szczecinie?
- Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Szczecinie?
- Sprawdź pozycjonowanie lokalne w innych miastach:
Agencja SEO Szczecin – pozycjonowanie stron reklamą dla szczecińskich firm
Jako agencja SEO zajmująca się pozycjonowaniem stron w Google, m.in. firm ze Szczecina, od lat stawiamy na dobre relacje oraz efekty współpracy. Wiemy jak ważne jest utrzymywanie kontaktu dlatego pozostajemy cały czas do dyspozycji klientów. Co więcej, stworzyliśmy specjalne narzędzie monitorujące pozycję w Google, abyś mógł mieć lepszy wgląd w to jak pracujemy i z łatwością dostrzec efektywność naszych działań.
Dostęp do narzędzia otrzymasz, gdy uzgodnimy z Twoją firmą słowa kluczowe, na które będzie pozycjonowana Twoja strona. Gdy zostanie ono skonfigurowane będziesz w dowolnej chwili mógł sprawdzić aktualne pozycje Twojej strony na wybrane słowa kluczowe oraz dane historyczne. Na tej podstawie będziesz mógł ocenić, czy działania przynoszą oczekiwane przez Ciebie efekty itp.
Kampanie reklamowe Szczecin – oferta pozycjonowania stron internetowych
Na pewno zastanawiasz się nad tym, jak wygląda to całe pozycjonowanie. Przede wszystkim, nasze działania dostosowujemy do Twojej firmy, jej sytuacji, lokalizacji itp. Na podstawie dokładnie przeprowadzonego wywiadu, dobieramy najlepsze techniki działania i wyciągamy z nich to co najlepsze, dla Ciebie i Twojej firmy. To co sprawdziło się w przypadku jednej firmy, nie oznacza, że powiedzie się również w Twojej sytuacji. Dlatego każdego klienta traktujemy indywidualnie. Z jakich koncepcji pozycjonowania stron będziemy korzystać na potrzeby naszej współpracy?
Pozycjonowanie stron w Google
Aby strona internetowa Twojej firmy ze Szczecina mogła spełniać swoje założenia, musi być przede wszystkim widoczna w Google dla użytkowników. Bez tego nie będzie mogła być członkiem firmowego działu sprzedaży i nie będzie na siebie zarabiać. Chcemy jednak zaznaczyć, że pozycjonowanie stron internetowych w Google, to coś znacznie więcej, niż tylko dbanie o odpowiednią widoczność.
Pozycjonowanie stron internetowych należy rozpatrywać bardziej pod kątem długofalowej strategii rozwoju Twojej szczecińskiej firmy. Dlaczego? Jeśli Twoja strona będzie widoczna w Google, zapewnisz sobie także większą rozpoznawalność całej marki, zawitasz do świadomości odbiorców, a także będziesz stwarzał pozytywne doświadczenia użytkowników, za sprawą odpowiednio zoptymalizowanej strony.
Pozycjonowanie sklepów internetowych ze Szczecina
Reklama w Internecie jest także możliwa dla e-sklepów. Branża e-commerce jest obecnie jeszcze bardziej konkurencyjna, niż kilka lat temu. Wiele osób zdecydowało się przenieść swój sklep do Internetu, aby wychodzić naprzeciw m.in. oczekiwaniom odbiorców. W ten sposób, mogą oni robić zakupy przez “24/7”. Nie dziwi zatem fakt, że liczba sklepów internetowych stale rośnie. Dla Twojego szczecińskiego e-sklepu, wiąże się to jednak z liczniejszą konkurencją.
Dlatego pozycjonowanie sklepów internetowych jest tak ważne. Bez odpowiedniej widoczności w Google, użytkownicy nie będą trafiali do Twojego sklepu, a to będzie skutkowało tym, że nie będą kupować Twoich produktów u Ciebie, tylko u konkurencji. Jako agencja SEO mamy odpowiednie doświadczenie w pozycjonowaniu sklepów internetowych, umiemy obsługiwać platformy e-commerce, dlatego możemy pomóc także Twojej firmie e-commerce.
Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie long tail, czyli tzw. długiego ogona, jest coraz bardziej popularną koncepcją w świecie pozycjonowania stron internetowych. Jest to spowodowane tym, że użytkownicy Google są coraz bardziej konkretni. W swoich zapytaniach przekazują więcej szczegółów, wykorzystują więcej słów kluczowych, a to poskutkowało tym, że średnie zapytanie użytkownika składa się już z ponad 4 słów.
Twoja szczecińska firma może to wykorzystać. Pozycjonując stronę internetową na frazy z długiego ogona, będziesz mógł odpowiadać na precyzyjne zapytania użytkowników. Takie osoby wiedzą czego szukają i są na to zdecydowani. Jeśli Twoja firma im da to “coś”, to z tego skorzystają. Chociaż frazy long tail generują zazwyczaj mniejszy ruch, to może się on okazać dla Ciebie bardziej wartościowy.
Lokalne pozycjonowanie stron w Szczecinie
Pozycjonowanie stron internetowych może pełnić rolę także lokalnej reklamy dla Twojej firmy w Szczecinie. Wykorzystując tę koncepcję dbasz o to, aby być blisko szczecinian oraz turystów przyjeżdżających do miasta i okolic. Jeśli działania lokalne mają być skuteczne, strategia pozycjonowania Twojej szczecińskiej strony musi uwzględniać lokalne słowa kluczowe, np. nazwy obiektów, osiedli, samego Szczecina, województwa itp.
Co więcej, jako agencja SEO pozycjonująca stronę internetową Twojej firmy w Szczecinie, wykorzystamy narzędzie Google Moja Firma, aby stworzyć internetowe wizytówki. Pozwoli to na pojawianie się firmy w Google Maps, a tym samym w rozszerzonych wynikach wyszukiwania. Tego typu działania sprawią, że będziesz jeszcze bliżej szczecinian i turystów.
Na jakie frazy warto pozycjonować strony www w Szczecinie?
Warto zaznaczyć, że pozycjonowanie lokalne w Szczecinie może przynieść Twojej stronie internetowej korzyści także w ogólnopolskich rankingach Google. Dlatego warto skupić się na atrakcyjnych słowach kluczowych, które często są wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkę w kontekście Szczecina. Każda tego typu fraza, posiada inną średnią liczbę wyszukiwań w miesiącu. Jest to ruch w wyszukiwarce. Jeśli Twoja strona będzie pozycjonowana na tego typu frazy, ma szansę część z tego ruchu wykorzystać dla siebie. W jaki sposób?
Przykład frazy | Liczba wyszukiwań w miesiącu |
Kurier Szczecin | 15 000 |
Restauracje Szczecin | 14 000 |
Word Szczecin | 14 000 |
Szczecin atrakcje | 6 900 |
Weterynarz Szczecin | 5 300 |
Pozycjonowanie stron Szczecin | 200 |
Reklama Szczecin | 100 |
Użytkownicy wyszukując w Google, skupiają się jedynie na kilku pierwszych wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że jeśli Twoja strona będzie zajmowała niskie pozycje na pierwszej stronie wyników w Google lub będzie na odległych stronach, to nie będzie mogła korzystać z tego, że frazy z nią związane są w Szczecinie atrakcyjne. Dlatego pozycjonowanie stron internetowych jest ważne nie tylko w województwie zachodniopomorskim, ale także w innych miejscach w Polsce.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Szczecinie?
Od razu należy zaznaczyć, że koszt pozycjonowania stron internetowych, nie jest jednakowy dla każdej firmy. Przede wszystkim wpływ na cenę tej usługi ma to, jak rozbudowana jest dana strona lub sklep internetowy, jaka jest jej sytuacja wyjściowa, jaki wynik osiągnęła w audycie SEO itp.
Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w przypadku Twojej szczecińskiej firmy – skontaktuj się z nami. Przekażesz nam wszystkie istotne informacje, które wpływają na wycenę, a my przedstawimy Ci najkorzystniejszą strategię skutecznej reklamy w Internecie – pozycjonowania stron internetowych.