Kraków będąc drugim największym miastem w Polsce oraz stolicą województwa małopolskiego, nieprzerwanie i dynamicznie się rozwija. Nie brakuje w ostatnich latach głośnych działań, które sugerują odpowiednie zagospodarowywanie krakowskimi zasobami itp. Prowadząc własną działalność gospodarczą właśnie w Krakowie, na pewno daje się ta sytuacja we znaki m.in. z uwagi na fakt, że wiąże się to zarówno z szansami, jak i zagrożeniami dla lokalnych przedsiębiorców. Atrakcyjny rynek jeśli nie zostanie wykorzystany przez firmę, szybko może się okazać zbyt konkurencyjny. Dlatego konieczne jest prowadzenie działań promocyjnych, a te ostatnimi czasy najlepiej przeprowadzać w Internecie. Pozycjonowanie stron internetowych, uważa się za jedną z najskuteczniejszych metod promocji, a jeśli jesteś zainteresowany to świetnie trafiłeś.
Spis treści:
Agencja SEO Kraków – pozycjonowanie stron dla krakowskich firm
Jesteśmy agencją SEO, która działa na rynku już od kilkunastu lat i doskonale zdajemy sobie sprawę z mechanizmów związanych z pozycjonowaniem stron internetowych. Kraków to atrakcyjny rynek, który wymaga zdecydowanych działań, jeśli te mają przynieść Twojej firmie określone korzyści. Z tego względu na pewno zastanawia Cię to, jak wygląda pozycjonowanie stron w Google krakowskich firm.
Przede wszystkim, odległość naszego biura od Twojej siedziby w Krakowie, nie wpłynie negatywnie na naszą współpracę. Pozycjonowanie stron internetowych odbywa się całkowicie zdalnie, a jedyne czego będziemy potrzebowali to Twój czas, który poświęcisz nam, na przekazanie istotnych informacji, potrzebnych do opracowania strategii pozycjonowania strony Twojej firmy. Jak zatem wygląda cały proces współpracy z naszą agencją SEO?
Audyt SEO i przeprowadzenie wywiadu
Audyt SEO Twojej strony to jedna z pierwszych czynności, jakie należy wykonać. Jeśli nie wiesz jak rozpocząć działania z zakresu pozycjonowania stron www w Google, dobrze jeśli zgłosisz się do nas po bezpłatny audyt SEO. Zawiera on analizę czynników wpływających na pozycjonowanie strony Twojej firmy i dzięki niemu otrzymasz pogląd na to, jak wygląda Twoja sytuacja w Google.
Następnie możesz skorzystać z bezpłatnych konsultacji SEO lub po prostu skontaktować się z nami w inny dogodny sposób. Będziemy mogli omówić wszystkie istotne kwestie, to czego od nas oczekujesz, jakie są Twoje cele itp.
Analiza Twojej sytuacji w Google
Jeżeli zbierzemy już wszystkie istotne informacje dotyczące Twojej sytuacji, dokonamy pogłębionego audytu SEO Twojej strony internetowej. Co więcej, przeanalizujemy także Twoją konkurencję, aby ocenić jakie metody pozycjonowania strony www pozwolą Ci na zbudowanie przewagi nad konkurencją.
Gdy dokonamy już tego rodzaju opracowania, przedstawimy je Tobie w przystępnej i przejrzystej formie, abyś sam mógł zobaczyć, jak wygląda sytuacja w Google Twojej krakowskiej firmy.
Strategia pozycjonowania strony www dla Twojej firmy z Krakowa
Na podstawie przeprowadzonej analizy, wywiadu, audytów itd. opracujemy najlepszą strategię pozycjonowania strony w Google dla Twojej firmy. Kompleksowo zestawimy wszelkie istotne dla Ciebie aspekty i uwzględnimy je jak najdokładniej w naszych działaniach. Oczywiście bierzemy pod uwagę także specyfikę krakowskiego rynku, ale także ogólną sytuację w województwie małopolskim.
Google Moja Firma w Krakowie
Pozycjonowanie stron internetowych to także działania lokalne, które są równie ważne co te ogólnopolskie. Google Moja Firma to narzędzie, które pozwala tworzyć tzw. internetowe wizytówki. Dzięki nim użytkownicy będą mogli widzieć Twoją firmę w Google Maps, a to wpłynie pozytywnie na Twoją widoczność w Google, a także pozwoli na łatwiejsze dotarcie do Twojej firmy. Jest to bardzo ważne działanie, szczególnie w przypadku tak wielkiego miasta, jakim jest Kraków.
Stały kontakt i mierzenie efektywności pozycjonowania stron w Google
Jako agencja SEO pozycjonująca strony internetowe m.in. z Krakowa, wiemy jak ważna jest bliskość z odbiorcami. Dlatego działamy w oparciu o pozytywne relacje oraz efektywność naszych działań. Poza stałego i łatwego kontaktu z naszą agencją SEO, oferujemy współpracującym z nami firmą dostęp do narzędzia, które pozwala mierzyć efektywność pozycjonowania stron internetowych w Google. W jaki sposób?
Stworzyliśmy specjalne narzędzie do monitoringu pozycji. Otrzymasz dostęp do dedykowanego panelu klienta, gdzie będą dostępne wszystkie słowa kluczowe, na które Twoja krakowska firma, będzie pozycjonowana. Codziennie dane będą aktualizowane i narzędzie będzie przedstawiało, jaką pozycję w Google zajmuje Twoja strona, w przypadku konkretnego słowa kluczowego. Dzięki temu w dogodnej dla Ciebie chwili, będziesz mógł sprawdzić postępy w działaniach pozycjonerskich Twojej strony.
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową w Krakowie?
Pozycjonowanie stron internetowych to coś zdecydowanie więcej, niż tylko dbanie o swoją widoczność w Google. Realizując strategię pozycjonowania stron www w Google działasz również na ogólną korzyść Twojej firmy. Wpływasz na rozpoznawalność marki, zwiększasz świadomość odbiorców, a także kreujesz pozytywne doświadczenia użytkowników.
Co więcej, gdy odpowiednio wykorzystasz stworzoną szansę w wyniku pozycjonowania Twojej strony, może doprowadzić to do realnych wzrostów sprzedaży w Twojej firmie. Jak to jest możliwe?
Wykres przedstawia CTR, czyli tzw. wskaźnik klikalności dla pozycji w wynikach wyszukiwania. Jest on obliczany na podstawie dzielenia liczby kliknięć w strony na poszczególnych pozycjach, przez ogólną liczbę wyświetleń wyników wyszukiwania. Oznacza to, że np. na 1000 wyszukiwań w Google, użytkownicy wybierają około 320 razy pierwszą pozycję, którą przedstawia im wyszukiwarka, natomiast w przypadku 10 pozycji, będzie to tylko 30 kliknięć i z każdą kolejną stroną, wskaźnik będzie coraz mniej korzystny.
Dlatego pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych jest tak ważne. Jeśli Twoja firma z Krakowa, nie będzie znajdowała się wysoko w wynikach wyszukiwania, nie będzie odwiedzana przez użytkowników. Natomiast im wyższe pozycje w Google, tym większy ruch na stronie, a to przy odpowiednio zaprojektowanej stronie, przełoży się także na wzrost sprzedaży Twojej krakowskiej firmy.
Lokalne pozycjonowanie stron – atrakcyjność słów kluczowych z Krakowa
Pozycjonowanie stron internetowych, może także odbywać się na lokalnych rynkach. Jest to jak najbardziej wskazane, w szczególności gdy firma jest zlokalizowana w tak atrakcyjnym gospodarczo regionie, jak właśnie Kraków. W przypadku pozycjonowania stron internetowych, wpływ na atrakcyjność rynku ma m.in. liczba mieszkańców, turystów, czy też ogólny rozwój miasta i jego przemysłów.
Kraków będąc drugim, pod względem powierzchni oraz liczby ludność, miastem w Polsce będzie miał wiele do zaoferowania w przypadku lokalnego pozycjonowania stron. Spójrz tylko na przykładowe słowa kluczowe, które są używane w kontekście danej branży oraz z wykorzystaniem nazwy miasta. Każde z nich, generuje określony miesięczny ruch w wyszukiwarce.
Przykład frazy | Liczba wyszukiwań w miesiącu |
Pierogarnia Kraków | 16 000 |
Kraków atrakcje | 16 000 |
Hotele Kraków | 13 000 |
Fryzjer Kraków | 12 000 |
Mieszkania na sprzedaż Kraków | 11 000 |
Pozycjonowanie Kraków | 300 |
Gdy rozpoczniemy pozycjonowanie Twojej strony, na tego typu frazy, będziesz mógł liczyć na wykorzystanie ruchu, jakie one generują w wyszukiwarce. Jak to możliwe? Wiesz już, że użytkownicy największą uwagę poświęcają najwyższym wynikom wyszukiwania. Jeśli Twoja strona będzie wypozycjonowana na 1 miejsce w Google, np. na frazę “Pierogarnia Kraków” to może liczyć na wzrost odwiedzin o ponad 5 tysięcy wejść miesięcznie. Co więcej, pozycjonując swoją stronę lokalnie, wpływasz także na ogólnopolskie rankingi Google.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej w Krakowie?
Wskazywanie stałych cen za usługę pozycjonowania strony internetowej, jest po prostu niekorzystne dla klienta. Ilość czynników, które wpływają na koszt działań agencji SEO jest tak duża, że bez żadnych informacji o firmie, o stronie, czy też o dotychczasowej sytuacji w Google, praktycznie nie da się korzystnie wycenić tej usługi. Dlatego zawsze jednymi z pierwszych informacji jakich potrzebujemy w trakcie rozmowy, jest adres Twojej strony internetowej.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, ile kosztuje pozycjonowanie strony www w Google w przypadku Twojej krakowskiej firmy – skontaktuj się z nami! W rozmowie przekażesz nam wszystkie istotne informacje, a także oczekiwania względem naszej agencji SEO, Twoje cele itp. My natomiast, będziemy mogli przedstawić Ci najkorzystniejszą ofertę z zakresu pozycjonowania strony internetowej Twojej krakowskiej firmy.