Pozycjonowanie Lokalne
- Rozpoznawalność marki na lokalnym rynku
- Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
- Wzrost zysków
Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy
Kontakt →
Promuj swoją firmę na lokalnym rynku
Według informacji podawanych przez Google, 4 na 5 konsumentów korzysta z wyszukiwarki w poszukiwaniu lokalnych usług. Pozycjonowanie lokalne stało się bardziej istotne niż kiedykolwiek, szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw, dla których jest to szansa na konkurowanie z wielkimi korporacjami.
Czym jest pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne ma na celu zwiększenie widoczności strony internetowej na zapytania związane z lokalizacją, czyli takie, które zawierają w sobie nazwę miasta, województwa czy regionu. Poza własną witryną lokalnego biznesu, istotna jest też obecność w Mapach Google - dzięki temu potencjalny klient z łatwością wyznaczy trasę czy wykona połączenie jednym kliknięciem, co jest niesamowicie istotne w czasach, kiedy ponad połowa ruchu online odbywa się na urządzeniach mobilnych.
Kompleksowa Obsługa
Pomożemy Ci we wszystkich aspektach promocji biznesu lokalnego w Internecie - od wyboru odpowiednich słów kluczowych, po zaplanowanie i wdrożenie unikalnej strategii pozycjonowania
Indywidualne Podejście
Skuteczna strategia pozycjonowania musi być dostosowana do Twoich celów biznesowych i charakterystyki branży, dlatego każda współpraca to dla nas nowa historia
Wsparcie na Każdym Etapie
W trakcie naszej współpracy możesz liczyć na kompleksowe wsparcie i doradztwo dotyczące pozycjonowania i promocji w Internecie
Korzyści Pozycjonowania Lokalnego
Niski koszt pozyskania klientów
Pozycjonowanie na frazy lokalne są prostsze i tańsze, niż w przypadku fraz ogólnych, dlatego jest to dobre rozwiązaniem przy ograniczonym budżecie.
Przewaga dla mikroprzedsiebiorców
Pozycjonowanie lokalnych fraz oraz wizytówka w Mapach Google to dla małych i średnich przedsiębiorstw szansa, na dotarcie do klientów, którzy szukają produktów i usług na lokalnym rynku.
Pozyskanie klientów na lokalnym rynku
Pozycjonując lokalne frazy trafimy jedynie do osób, które znajdują się w pobliżu prowadzonej działalności, co ma szczególnie duże znaczenie dla firm usługowych jak np. kawiarnie lub restauracje.
Jak pozycjonujemy lokalnie?
1. Analiza Branży
W celu dobrania jak najlepszej strategii pozycjonowania lokalnego, przeprowadzamy badanie danej branży oraz analizujemy działania konkurencji.
2. Dobór Słów Kluczowych
Na podstawie identyfikacji potrzeb oraz analizy konkurencji dobieramy optymalne słowa kluczowe, które będą kierowały na sprzedaż.
3. Wizytówka Google
Pozycjonowanie lokalne nie mogłoby obyć się bez obecności w mapach Google. Zajmiemy się stworzeniem oraz optymalizacją wizytówki, tak by wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania.
4. Audyt i Optymalizacja Witryny
Analizujemy wyjściowy stan optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek, na podstawie którego określamy konieczne zmiany, które następnie wprowadzamy.
5. Optymalizacja Treści
Odpowiednie dostosowanie contentu na stronie to jeden z kluczowych elementów, które wpływają na pozycjonowanie. Dbamy o odpowiednie nasycenie wybraną frazą, układ nagłówków czy znaczniki strong.
6. Link Building
Pozycjonowanie lokalne wymaga specyficznego podejścia do budowy profilu linków, skupiamy się przede wszystkim na lokalnych, tematycznych portalach, blogach oraz forach internetowych, a także dodajemy firmę do katalogów NAP, co zwiększa jej widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwań.