W ciągu ostatnich lat powstało bardzo dużo stron poświęconych ślubom, bo ta gałąź gospodarki generuje ogromne zyski. Branża ślubna cały czas się rozwija i powstaje wiele witryn zawierających informacje na temat sukienek ślubnych, butów, bukietów, dekoracji, wypożyczalni aut, fryzjerów, fotografów, kamerzystów, organizacji ślubów, sal weselnych i wielu wielu innych. Jak przebić się ze swoim portalem w gąszczu konkurencji? Jakie działania SEO będą najlepsze dla naszej strony?
Spis treści:
Gdzie i kiedy narzeczeni szukają informacji?
W ostatnich latach widać trend zmierzający do organizacji ślubu i wesela na najwyższym poziomie. Państwo młodzi są skłonni wydać więcej pieniędzy, byle tylko spełnić swoje marzenia. Typowe śluby w remizie odbywają się znacznie rzadziej. Ślub jest raz w życiu, dlatego warto przejrzeć dokładnie, co oferują poszczególne firmy i znaleźć rozwiązania wyjątkowe i efektowne. Cena schodzi na drugi plan. Oczywiście najpierw podpytujemy znajomych, ale najprościej poszukać informacji w internecie, sprawić co ciekawego oferuje branża ślubna, jakie są obecnie trendy. Warto przejrzeć media społecznościowe, popularne serwisy ślubne, fora internetowe i przede wszystkim wyszukać interesujące nas zagadnienie w wyszukiwarce Google itd. Tak właśnie postępuje większość narzeczonych i naszym zadaniem jest poprawić wyniki organiczne w Google naszej strony. Wyszukując odpowiednie frazy Państwo młodzi robią to z wyprzedzeniem. Jeśli mamy portal ślubny musimy pamiętać, że jeśli śluby odbywają się najczęściej w ciepłych miesiącach, to organizacja zaczyna więc o wiele wcześniej, dlatego dobrze jest reklamować usługi cały rok. To nie jest typowa branża sezonowa.
Pozycjonowanie lokalne
Przede wszystkim musimy zadbać o pozycjonowanie lokalne. Frazy związane z miejscowością lub województwem dużo prościej wypozycjonować. Mają mniejszą konkurencyjność, a co za tym idzie szybciej osiągniemy zamierzone efekty. Poza tym wiele osób po prostu szuka firmy ze swojej okolicy. Koniecznie stwórzmy wizytówkę Google Moja Firma uzupełnijmy najważniejsze dane. Możemy podać nazwę firmy, adres, numer telefonu, mapkę dojazdu, opis działalności opinie klientów i zdjęcia.
Optymalizacja strony i unikalny content
Ważne jest zoptymalizowanie treści na stronie, żeby pojawiły się na niej frazy zawierające nazwę miejscowości. Treści muszą być ciekawe i unikalne, nie można kopiować nic z innych stron, Warto prowadzić bloga firmowego i postawić siebie jako eksperta, to wpłynie na poprawę pozycji w wyszukiwarce i na pozytywny odbiór naszej strony przez użytkowników. Strona musi być poprawnie zoptymalizowana. Trzeba zwrócić uwagę na poprawne linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, optymalizowanie zdjęć, poprawne użycie nagłówków itd.
Warto umieszczać informacje o swojej stronie na forach internetowych, portalach ślubnych, stronach branżowych i social mediach. Możemy wspomnieć o swoich usługach lub jeśli jest taka możliwość dodać linka do naszej strony. Zostawmy ciekawy wpis w komentarzu. Stwórzmy profil na Facebooku i dzielmy się informacjami na temat ślubów. Prezentujemy nowe trendy i ciekawe rozwiązania. Dzięki takim zabiegom nasza firma stanie się bardziej rozpoznawalna, zdobędziemy zaufanie klientów, co wpłynie na zdobycie dobrych opinii i zwiększenie zysków.
Dodaj komentarz