Reklama YouTube
- Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
- Rozpoznawalność marki
- Wzrost zysków
Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy
Kontakt →
Zdobądź nowych Klientów i buduj świadomość marki
YouTube to często niedoceniane przez reklamodawców miejsce, tymczasem jest to druga po Google największa wyszukiwarka na Świecie, którą miesięcznie odwiedza około 16 milionów użytkowników w Polsce.
Materiały wideo to najbardziej angażujące treści w Internecie - dobrze spersonalizowany spot reklamowy to efektywne narzędzie zarówno do przyciągania nowych użytkowników, jak i budowania świadomości marki w Internecie.
Zajmujemy się kompleksową obsługą kampanii reklamowych w YouTube - pomożemy Ci w przygotowaniu odpowiednich spotów reklamowych, doborze grup oraz miejsc docelowych oraz konfiguracji kampanii tak, by jak najlepiej wypełniała Twoje cele biznesowe.
Budowanie Świadomości Marki
Wideo jest najbardziej angażującą treścią w Internecie - odpowiednio dopasowany do użytkownika spot zapada w pamięci i wzmacnia świadomość Twojej marki.
Generowanie Potrzeb Zakupowych
Trafiając do potencjalnych klientów, którzy nie znają jeszcze Twojego produktu lub usługi możesz wzbudzić w nich potrzebę zakupową i od razu skierować na konwersję.
Wsparcie Innych Form Promocji
Spoty reklamowe na YouTube to doskonały sposób na uzupełnienie pozostałych działań marketingowych.
Jak działa reklama YouTube?
Reklamy w YouTube to przede wszystkim spoty reklamowe, które wyświetlane są przed, po lub w trakcie filmu, który ogląda użytkownik, choć mogą to też być standardowe bannery reklamowe jak w przypadku Kampanii Display lub nakładki reklamowe na filmie, które mają formę tekstową lub graficzną. W przypadku spotów reklamowych, reklama może być wyświetlana na dwa sposoby:
TrueView In-Stream
Spot reklamowy wyświetlany jest przed, po lub w trakcie materiału wideo, użytkownik może pominąć reklamę, jednak zapłacisz jedynie jeśli obejrzy przynajmniej 30 sekund spotu
TrueView Discovery
Miniatura Twojego spotu w formie grafiki z tytułem i krótkim opisem, który wyświetla się w wynikach wyszukiwania YouTube, zapłacisz tylko jeśli użytkownik kliknie w miniaturę
Kierowanie Reklamy YouTube
Demografia
Targetowanie na podstawie płci, wieku, narodowości oraz lokalizacji odbiorców
Zainteresowania
Kierowanie reklam na podstawie aktywności użytkowników w Internecie
Słowa Kluczowe
Wyświetlanie reklam użytkownikom na podstawie wybranych słów kluczowych
Tematyka
Wyświetlanie reklam na kanałach związanych z konkretnym tematem
Miejsca Docelowe
Kierowanie reklam na wybrane przez reklamodawcę kanały i filmy
Remarketing
Wyświetlanie reklam osobom, które oglądały wcześniej Twoje filmy
Korzyści Reklamy YouTube
Precyzyjne Kierowanie
Reklamy YouTube, podobnie jak w przypadku innych kampanii Google Ads, mogą być kierowane bardzo precyzyjne do właściwej grupy docelowej - jako kryteria możemy zastosować dane demograficzne, tematyki kanałów i filmów, zainteresowań użytkowników, miejsc docelowych lub słów kluczowych.
Stosunkowo Niski Koszt
YouTube powoli wypiera tradycyjne media, takie jak telewizja czy radio, tymczasem koszt reklamy jest tam zdecydowanie niższy - opłata za obejrzenie reklamy wynosi od kilku do kilkunastu groszy, a płatność naliczana jest jedynie wtedy, kiedy użytkownik obejrzy przynajmniej 30 sekund reklamy.
Ogromny Zasięg
YouTube to druga, zaraz po Google, największa wyszukiwarka na Świecie, z której korzysta około 20 milionów polskich Internautów, wśród nich są także Twoi potencjalni Klienci.