Reklama Gmail
- Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
- Rozpoznawalność marki
- Wzrost zysków
Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy
Kontakt →
Zwiększ sprzedaż dzięki reklamie w Gmail
Konto pocztowe Gmail posiada ponad miliard osób na całym Świecie, jest duża szansa, że są wśród nich także Twoi potencjalni klienci. Kampanie Google Ads w poczcie Gmail (Gmail Sponsored Promotions) dają możliwość nienachalnej promocji produktów i usług - są zwinięte w górnej części panelu Gmail, a pełna zawartość reklamy ukaże się użytkownikowi dopiero wtedy, kiedy ten kliknie w odnośnik.
Dzięki nienachalnej formie oraz bardzo precyzyjnym metodom kierowania, kampania Gmail jest bardzo efektywną reklamą, która charakteryzuje się wysoką konwersją. Rozliczenie odbywa się w modelu CPC (koszt z kliknięcie), dzięki czemu zapłacisz jedynie wtedy, kiedy potencjalny klient otworzy pełną zawartość reklamy.
Precyzyjne Kierowanie
Szerokie możliwości targetowania reklam umożliwiają docieranie do odpowiedniej grupy docelowej, która może być zainteresowana Twoim produktem lub usługą.
Nienachalna Forma Reklamy
Reklama w poczcie Gmail ma nienachalną formę, która nie jest inwazyjna dla użytkowników, dlatego charakteryzuje się wysoką klikalnością i konwersją.
Kontrola nad Budżetem
Kampania reklamowa Gmail ma z góry ustalony budżet miesięczny, która można dowolnie modyfikować w trakcie jej trwania.
Jak działa reklama Gmail?
Reklama Gmail (GSP - Gmail Sponsored Promotion) to promocja w skrzynce pocztowej Twoich potencjalnych klientów. Nie jest to nachalny, niechciany mailingiem (SPAM), tylko wyraźnie oznaczona, spersonalizowana reklama, pojawiająca się w różnych miejscach w obrębie skrzynki pocztowej. Taka forma reklamy charakteryzuje się wysoką klikalnością i konwersją, nie tylko ze względu na precyzyjne targetowanie, ale też docieranie do potencjalnych klientów w odpowiednim momencie. Użytkownicy przeglądający skrzynkę pocztową są nastawieni na przyjmowanie informacji, także tych w formie reklamy, dlatego chętniej zapoznają się z ofertę niż podczas innych aktywności w Internecie.
Kierowanie reklam Gmail
Demografia
Targetowanie na podstawie płci, wieku, narodowości oraz lokalizacji odbiorców
Zainteresowania
Kierowanie reklam na podstawie aktywności użytkowników w Internecie
Słowa Kluczowe
Wyświetlanie reklam użytkownikom na podstawie wybranych słów kluczowych
Tematyka
Kierowanie reklam do osób, które są zainteresowane konkretną tematyką
Listy Klientów
Wyświetlanie reklam osobom z listy adresów e-mail reklamodawcy
Urządzenia
Zawężenie grupy odbiorców według urządzenia, z którego korzystają
Zalety Reklamy Gmail
Atrakcyjna forma reklamy
Reklamy w Gmail są nienachalne i subtelne, a po otwarciu przez użytkownika mogą mieć różnorodne, atrakcyjne formy tekstowe, graficzne i multimedialne.
Stosunkowo niski koszt
Koszt kliknięcia (CPC) reklamy w poczcie Gmail jest zdecydowanie niższy, niż na przykład w wyszukiwarce, daje to możliwość zaprezentowania oferty dużej grupie odbiorców.
Korzystny sposób rozliczeń
Budżet kampanii jest dostosowany do Twoich możliwości oraz celów, które chcesz osiągnąć. W zależności od potrzeb może być dowolnie modyfikowany, a płatność naliczana jest tylko wtedy, kiedy potencjalny klient otworzy pełną treść reklamy.