Google Partner Premier to szczególny status nadawany przez Google agencjom marketingowym. Odnosi się on w znacznym stopniu do tego, że potwierdza kompetencje agencji pod kątem Google Ads. Co więcej, Google Partner Premier jest dawane agencjom, które wg Google spełniają jego wymagania pod kątem wydatków i rozwoju. Natomiast to oznacza, że kampanie prowadzone przez te agencje są na najwyższym poziomie i przynoszą zyski samej agencji oraz jej klientom.
Spis treści:
W jaki sposób uzyskać status Google Partner Premier?
Pierwszym krokiem do osiągnięcia statusu Google Partner Premier, jest uzyskanie “Google Partner” na nowych warunkach (tych z 2020 roku). Informacje o tym programie można uzyskać na oficjalnej stronie Google.
Co ciekawe, tytuł Google Partner Premier jest przyznawany rocznie dla jedynie 3% najlepszych agencji marketingowych, które uczestniczą w tym programie. Google przyznając ten tytuł, analizuje m.in. roczne wydatki w Google Ads (na wszystkich kontach agencji), a także utrzymywanie klientów oraz liczby nowych klientów itp.
Dlaczego warto uzyskać status Google Partner Premier?
Agencje marketingowe, którym Google przyzna tytuł najlepszego partnera, może go w dowolny sposób wykorzystywać na swoich stronach, elementach komunikacyjnych firmy, materiałach marketingowych itp. Ma to za zadanie promować najlepsze agencje, które specjalizują się w Google Ads. W ten sposób, użytkownicy mogą łatwo rozpoznawać najlepszych specjalistów.