Content Marketing, czyli marketing treści, mimo swojej dość długiej obecności na polskim rynku, jest wciąż niejednoznacznie rozumiany. Obecnie specjaliści zajmujący się pozycjonowaniem stron skupiają się przede wszystkim na działaniach „on site”, czyli w obrębie pozycjonowanej strony. Coraz większe znaczenie, w stosunku do „zewnętrznych” działań SEO, ma optymalizacja techniczna witryny oraz treści na stronie. Logiczne więc wydaje się, że tworzenie coraz większych ilości nowych treści powinno pozytywnie wpłynąć na pozycję w Google. To słuszne założenie, jednak nie jest to cała istota i definicja, Content Marketing to zdecydowanie coś więcej – tworzenie wartościowych treści, które potrafią zainteresować i zaangażować użytkowników, może mieć zdecydowanie więcej korzyści…
Spis treści:
Long Tail, czyli długi ogon słów kluczowych
Kiedy szukamy słów kluczowych, można je podzielić na ogólne i te bardziej konkretne (np. sukienki i sukienki wieczorowe). Long Tail (długi ogon), to określenie coraz bardziej szczegółowych, kilkuczłonowych słów kluczowych (np. tanie czarne suknie wieczorowe). Tworząc nowe treści, w których będziemy stosować słowa kluczowe z długiego ogona, mamy dużą szansę na wypozycjonowanie w Google pod te właśnie frazy – konkurencja jest zdecydowanie mniejsza, niż w przypadku słów ogólnych (sukienki). Użytkownicy wpisują frazy long tail dużo rzadziej niż te ogólne, jednak wysoka pozycja może wygenerować dodatkowy ruch oraz konwersję, a im więcej treści tym więcej słów kluczowych kierujących do naszej witryny. Content Marketing jest często rozumiany jedynie w ten sposób, jednak może przynieść o wiele więcej korzyści…
Tworzenie angażujących treści
Najpopularniejszym sposobem prowadzenia działań Content Marketingowych jest blog, na którym publikowane są najczęściej artykuły związane z branżą, w której działamy. Poza nowymi słowami kluczowymi, na które możemy wyświetlać się w wynikach Google, niesie to za sobą także inną, być może dużo ważniejszą korzyść. Tworzenie wartościowych treści może nie tylko przynieść nam stałych czytelników (którzy stają się też potencjalnymi klientami), ale także wywołać zaangażowanie społeczności, która będzie dzielić się treściami z innymi, promując przy tym nasz biznes. Sprawdź: jak tworzyć treści pod wyszukiwarki internetowe.
Czy warto korzystać z Content Marketingu?
Content Marketing to dzisiejszy „must have”, czyli jest niemal niezbędny, jeżeli chcemy osiągnąć wysokie wyniki nie tylko w wyszukiwarkach, ale także w świadomości użytkowników. Angażujące treści to nie tylko nowe słowa kluczowe i lepszy wynik w Google, ale też budowanie reputacji biznesu i tworzenie wokół niego społeczności.
Porównywarka cen to odmiana serwisu WWW, kto pozwala na porównanie cen tychże samych aplikacji w przeróżnych sklepach webowych. Dzięki dyspozycja określania swych wymagań, eksploatator otrzymuje uformowane indywidualnie analogia, zawierające ceny i nazwy sklepów. Przez wzgląd dokładnej banku danych (produkty, ceny, opisy), uzupełnianej na bieżąco, otrzymywane efekty zawierają lecz i stałe daniny, ale oraz okresowe zniżki i wyprzedaże.
Dodatkowym walorem porównywarek istnieją także poglądy innych kupujących, które dotyczą lecz również produktów, jakkolwiek także samych sklepów – form obsługi, szybkości wysyłki, adaptacji reklamacji
Hej, to moj pierwszy post na forum – witam wszystkich forumowiczow. Martin 🙂
Ekstrakcja informacji Warszawa oferuje usługi przywracania dostępu do danych po wszelakich typach uszkodzeń nośników, jak: zniszczenia logiczne typu problemy z partycją. Wejdź tutaj aby zapoznać się z informacjami dotyczącymi odzyskiwania danych
Odzyskiwanie informacji Warszawa świadczy usługi przywracania dostępu do sformatowanych danych po wszystkich typach uszkodzeń nośników, jak: zniszczenia logiczne typu chkdsk), uszkodzenia elektroniczne takie jak: spalenie układów na płytce elektroniki zewnętrznej HDD oraz uszkodzeń mechanicznych jak np. uszkodzenie komutatora. Wejdź tutaj aby zapoznać się z informacjami dotyczącymi odzyskiwania danych z macierzy raid