SEO Case Study SFD S.A.
Poznaj historię sukcesu naszego Klienta SFD S.A.
Zobacz jakie efekty udało nam się wypracować.
Jak zwiększyliśmy sprzedaż o 739% dzięki pozycjonowaniu strony?
Od ponad 10-ciu lat współpracujemy z największym w Polsce sklepem w brażny suplementów diety - firmą SFD S.A. W trakcie naszej współpracy firma debiutowała na giełdzie. Dzięki opracowanej strategii pozycjonowania strony, długoletniej pracy i konsekwencji działania zwiększyliśmy kilkukrotnie ruch na sklepie z wyszukiwarki Google, co przełożyło się na obroty firmy, które rosną rok do roku o około 150%.
Porównując sprzedaż w dwóch pierwszych kwartałach 2012 roku (13,3 mln zł) anaogicznie do 2020 roku (98 mln zł) wzrost jest na poziomie 739%
Jak osiągnęliśmy 1.2 mln sesji dzięki pozycjonowaniu strony?
Ruch organiczny z Google to kluczowy element sukcesu firmy SFD S.A. Taki efekt udało się uzyskać dzięki zastosowaniu strategii długiego ogona słów kluczowych w pozycjonowaniu strony - tworzeniu dużej ilości wartościowych treści oraz utworzeniu forum o suplementach diety dla sportowców. Założona strategia, w połączeniu z odpowiednią optymalizacją witryny oraz pozyskiwaniem tematycznych, wartościowych linków pozwoliła wypozycjonować blisko 70.000 fraz w TOP10 Google, w tym frazy ogólne takie jak "odżywki" czy "suplementy", na które SFD S.A. pojawia się na najwyższych pozycjach od wielu lat.
Pozycjonowanie stron i optymalizacja - jak działamy?
1. Analiza Branży
Zanim przystąpimy do planowania kampanii SEO, dokładnie sprawdzamy branżę Klienta. Badamy działania konkurencji, która zajmuje najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google, co pomaga wybrać frazy kluczowe i zaplanować kampanię pozycjonowania strony.
2. Wybór Słów Kluczowych
Naszym celem jest przede wszystkim rozwój biznesu Klienta, dlatego przykładamy dużą wagę do wyboru odpowiednich słów kluczowych. Dobre frazy, to takie które generują sprzedaż
i przynoszą nowych klientów.
3. Audyt SEO
Pierwszym krokiem w pozycjonowaniu
strony jest optymalizacji SEO. Należy sprawdzić przygotowanie techniczne witryny, dostosowanie podstron i treści do wybranych słów kluczowych, analiza historii domeny oraz linków.
4. Strategia SEO
Na podstawie przeprowadzonego audytu, tworzymy strategię SEO. Na tym etapie określane są cele pozycjonowania, na podstawie których odbywa się optymalizacja witryny oraz dobór linków przychodzących.
5. Optymalizacja Witryny
Następnym krokiem w pozycjonowaniu jest optymalizację witryny. Należy zadbać zarówno o kwestie techniczne czy szybkość ładowania, ale również treści na stronie tak, by jak najlepiej nakierować roboty wyszukiwarki Google.
6. Link Building
Optymalizacja strony jest niezwykle istotna, jednak bez linkowania nie uda się odnieść sukcesu w pozycjonowaniu strony. Pozyskiwanie wysokiej jakości linków, z powiązanych tematycznie witryn to niezbędne działanie wpływające na pozycje w Google.