W związku z pandemią koronawirusa wiele sklepów stacjonarnych zaczęło oferować swoje usługi i produkty online. Konkurencja jest zatem ogromna, a chyba nie ma już takich artykułów, których nie można kupić w sieci. Konieczne jest zatem zadbanie o skuteczną reklamę, zainteresowanie użytkowników informacjami znajdującymi się na stronie i ostatecznie doprowadzenie do konwersji. Możemy skorzystać z aplikacji typu callpage, która pomoże potencjalnemu klientowi w kontakcie z obsługą sklepu. Zapraszam do zapoznania się z artykułem i sprawdzenia, jak aplikacje w stylu callpage wpływają na zwiększenie konwersji?
Spis treści:
Co to jest aplikacja callpage?
Callpage to program, który umożliwia potencjalnemu klientowi natychmiastowy kontakt z firmą. Potrzebuje tylko 28 sekund od podania danych kontaktowych przez użytkownika, do przeprowadzenia rozmowy telefonicznej z pracownikami sklepu, oczywiście w godzinach pracy firmy. W razie potrzeby okres czasu można zmienić. Wygląda to następująco, użytkownik chce, żeby pracownik sklepu się z nim skontaktował, bo ma jakieś pytania, zostawia swój numer telefonu, wtedy osoba odpowiedzialna za obsługę klientów dzwoni w celu objaśnienia wszelkich wątpliwości dotyczących produktów, płatności, dostawy itd. Zainstalowanie aplikacji callpage na stronie, to szansa na zwiększenie konwersji.
Zalety widgetu callpage
Główną zaletą tego programu jest szybkość reakcji. Z zainteresowanym klientem przeglądającym naszą stronę prawie natychmiast kontaktuje się konsultant i klient otrzymuje odpowiedź na swoje pytanie. To niezwykle ważne, bo w czasach wszechobecnej konkurencji musimy zadbać, żeby użytkownik nie przeszedł na konkurencyjną witrynę w poszukiwaniu informacji, których nie znalazł u nas. Callpage jest również system CRM, który poprawia zarządzanie połączeniami. Aplikacja nagrywa wszystkie rozmowy z klientami, które później możemy przesłuchać i w razie potrzeby zmienić styl wypowiedzi, wykorzystywane słownictwo itd., co wpłynie na poprawę jakości obsługi. Kolejną zaletą aplikacji jest to, że na bieżąco bada sposób zachowania osób przebywających w witrynie, gdy uzna że jest szansa, że dany użytkownik ma zamiar dokonać zakupu, wyświetli mu okienko z informacją o podanie numeru telefonu w celu kontaktu ze sklepem.
Błędy podczas wybierania callpage
Jednym z częstszych błędów, które nagminnie się zdarzają jest ustawienie wyświetlania się widgetu zbyt szybko. Użytkownik wszedł na stronę i jeszcze nie zdążył się z nią zapoznać, więc nie ma żadnych pytań. Możemy uzyskać efekt odwrotny od zamierzonego i spłoszony klient po prostu zamknie naszą stronę. Receptą na takie sytuacje jest skorzystanie z opcji analizowania zachowania osoby przeglądającej stronę, o czym pisaliśmy już wyżej. Kolejnym błędem jest wielokrotne wyświetlanie się widgetu, czyli zawsze gdy klient zamknie stronę i wejdzie na nią jeszcze raz pojawia się okienko. To może być irytujące. Może się też tak zdarzyć, że użytkownik otworzy naraz kilka zakładek i przegląda wszystkie po kolei. Warto ustawić, żeby okienko wyskakiwało dopiero wtedy, gdy klient użyje scrolla na wybranej część witryny.
Dodaj komentarz