Spis treści:
Co to jest IAI Shop i ile kosztuje?
IAI Shop to polska, internetowa platforma handlowa, funkcjonująca w modelu SaaS. To platforma cieszy się w Polsce dużą popularnością wśród użytkowników. Cena IAI Shop zależy od trzech elementów: opłaty aktywacyjnej w wysokości 599 zł (każdy kolejny sklep to 99 zł), opłat za wdrożenie (wycena indywidualna) oraz stałego comiesięcznego abonamentu – podstawowy pakiet to ok. 150 zł. Na wysokość stałej opłaty miesięcznej wpływa ilość niezbędnego transferu, a także ilość wywołań API, suma wizyt w sklepie oraz liczba produktów na stronie. Sprawdźmy zatem, jakie funkcje oferuje IAI Shop i jak skutecznie wypozycjonować sklep internetowy w wyszukiwarce Google?
Grupa odbiorców
Platforma IAI Shop jest rekomendowana średnim i dużym podmiotom. W najwyższym abonamencie można wykonywać do 144 000 transakcji w ciągu miesiąca. To opcja polecana jest również dla sprzedaży B2B, bo oferuje wiele ciekawych funkcji, które upraszczają transakcje hurtowe, a także proponują cross-docking i dropshipping. Dla małych firm, które sprzedają do kilku artykułów jest przygotowany wariant One Page Shop, w którym proces zakupów przebiega tylko po jednej stronie. IAI-Shop umożliwia wygodne zarządzanie kilkoma e-sklepami za pomocą jednej platformy sprzedażowej, to wpływa na prostotę zarządzania wszystkimi podmiotami.
Międzynarodowe zasięgi
Platforma IAI Shop jest przygotowana do świadczenia usług sklepu internetowego za granicą. Wystarczy wybrać właściwy język i walutę (waluta jest ustawiana ręcznie lub automatycznie biorąc pod uwagę preferowany język). To dobra wiadomość dla właścicieli firm, bo można w łatwy sposób oferować swoje usługi na rynku międzynarodowym i powiększać zyski.
Przygotowanie IAI Shop pod pozycjonowanie
Twórcy IAI Shop zadbali, żeby sklep było łatwo wypozycjonować. Mamy do dyspozycji dobrze przygotowany kod HTML oraz narzędzia do integracji. Kod strony jest dobrze zoptymalizowany, dzięki czemu sklepy postawione na IAI Shop szybciej osiągają wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Powiększona została liczba obsługiwanych czynników Schema.org, co dobrze wpływa na widoczność strony w naturalnych wynikach wyszukiwania, bo wyniki wyszukiwania są lepsze dla Googlebotów. Wszystkie szablony posiadają dobry wynik w Google Page Speed Index oraz mają certyfikat SSL, na co algorytmy zwracają teraz uwagę. Sklepy dostosowują się do urządzeń mobilnych, bo zostały przygotowane z wykorzystaniem technologii RWD. Serwis szybko się ładuje, co pozytywnie wpływa na odbiór sklepu przez użytkowników, a także roboty wyszukiwarek. Właściciel sklepu może samodzielnie ustawić strukturę linków lub wybrać jedną z gotowych opcji.
Pozycjonowanie long tail
Wybierając frazy do pozycjonowania warto postawić na słowa kluczowe z długiego ogona, czyli tzw. long tail. Tego typu frazy dokładnie opisują produkt i dzięki temu, gdy użytkownik wpisze go w wyszukiwarce i przejdzie na naszą stronę jest bardzo duża szansa, że klient znajdzie dokładnie to, czego szukał.
Dodaj komentarz