Google Shopping
- Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
- Rozpoznawalność marki
- Wzrost zysków
Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy
Kontakt →
Twoje produkty na szczycie wyników wyszukiwania
Kampania Google Shopping (kampania produktowa) to efektywny sposób na promocję konkretnych produktów w wynikach wyszukiwania Google. Reklamy wyświetlane są w atrakcyjnej dla użytkownika formie, jeszcze przed kliknięciem widzi zdjęcie produktu, cenę oraz krótki opis. Taka forma reklamy charakteryzuje się wysoką konwersją, a płatność odbywa się jedynie, jeśli potencjalny klient przejdzie do Twojego sklepu internetowego.
Reklama Google Shopping aktywuje się, kiedy użytkownik wpiszę w wyszukiwarkę wybraną frazę kluczową. Na samej górze wyników wyszukiwania wyświetlą mu się konkretne oferty produktów wraz z podstawowymi informacjami - jeśli zdecyduje się przejść do sklepu, najprawdopodobniej jest już zainteresowany zakupem.
Zwiększenie Sprzedaży
Kampanie Google Shopping są dedykowanym rozwiązaniem dla sklepów internetowych i skutecznie zwiększają sprzedaż wybranych produktów.
Błyskawiczny Efekt
Reklamy są widoczne od razu po uruchomieniu kampanii - możesz pozyskać nowych klientów już od pierwszego dnia.
Pełna Kontrola Budżetu
Miesięczny budżet jest ustalany zawsze z góry i może być modyfikowany podczas trwania kampanii, a płatność za reklamę odbywa się jedynie jeśli użytkownik przejdzie do Twojego sklepu internetowego.
Zalety kampanii Google Shopping
Skrócenie ścieżki sprzedażowej
Reklamy produktów w wynikach wyszukiwania skracają ścieżkę zakupową do minimum - potencjalny klient trafia od razu na podstronę z produktem, którym jest zainteresowany.
Duży zasięg kampanii
W wynikach wyszukiwania może wyświetlać się więcej niż jeden produkt z Twojej oferty, możesz też wspomagać się linkami sponsorowanymi Google Ads (reklama tekstowa w wyszukiwarce) oraz pozycjonowaniem, dzięki czemu Twoja oferta będzie widoczna w kilku miejscach w wynikach wyszukiwania Google.
Korzystny sposób rozliczeń
Budżet kampanii jest zawsze dopasowany do Twoich celów i możliwości, a płatność za reklamę odbywa się tylko wtedy, kiedy potencjalny klient kliknie w reklamę i przejdzie do sklepu (model CPC - koszt za kliknięcie).