Remarketing Google Ads
- Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
- Rozpoznawalność marki
- Wzrost zysków
Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy
Kontakt →
Zmień odwiedzających witrynę w klientów!
Remarketing Google Ads umożliwia wyświetlanie spersonalizowanych reklam użytkownikom, którzy byli już na Twojej stronie internetowej, jednak nie wykonało pożądanej akcji (zakup, wypełnienie formularza itp.). Odpowiednio skonfigurowana kampania remarketingowa to efektywny sposób, by przypomnieć się niezdecydowanym klientom i nakierować ich na konwersję.
Kampania remarketingowa ma najczęściej za zadanie wesprzeć pozostałe strategie marketingowe. Wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy byli już na Twojej stronie pozwala w znacznym stopniu zwiększyć efektywność sprzedażową, dlatego rekomendujemy takie działania w połączeniu z innymi formami reklamy Google AdWords oraz pozycjonowaniem.
Odzyskiwanie Niezdecydowanych Klientów
Remarketing daje możliwość dotarcia do niezdecydowanych klientów, którzy byli na Twojej stronie, ale nie dokonali pożądanej akcji
Zwiększenie Skuteczności Działań Marketingowych
Kampanie remarketingowe sprawdzają się doskonale jako uzupełnienie innych działań marketingowych
Błyskawiczne Efekty
Reklamy będą widoczne od razu po uruchomieniu kampani remarketingowej
Jak działają kampanie remarketingowe?
Na Twojej stronie internetowej zostaje umieszczony specjalny skrypt, dzięki któremu jesteśmy w stanie śledzić zachowanie użytkownika. Na podstawie jego działań na stronie (przeglądane podstrony, produkty, czas spędzony na stronie) zostaje przypisane do odpowiedniej listy remarketingowej, która jest przypisana do spersonalizowanych reklam.
Remarketing Standardowy
Graficzne lub tekstowe reklamy, które mogą się wyświetlać na 2 milionach witryn partnerskich Google, w tym najbardziej popularnych portalach w Polsce
Remarketing Dynamiczny
Automatycznie generowane, spersonalizowane reklamy, które będą na przykład promować produkty, które użytkownik przeglądał w Twoim sklepie
Korzyści kampanii remarketingowych
Odzyskiwanie niezrealizowanych transakcji
Czy wiesz, że około 70% klientów opuszcza koszyk zakupowy bez dokonania zakupu? Remarketing pozwala dotrzeć do osób, które były już na Twojej stronie, ale nie dokonały pożądanej akcji (np. zakup, wypełnienie formularza, kontakt telefoniczny).
Budowanie świadomości marki
Reklama w kampaniach remarketingowych może wyświetlać się zarówno w wynikach wyszukiwania jak i na stronach partnerskich Google - tak duży zasięg do efektywny sposób na budowanie marki w Internecie i zapadanie w pamięci potencjalnych klientów.
Kontrola nad budżetem
Budżet przeznaczony na kampanię jest zawsze ustalany z góry, a płatność za reklamy odbywa się w modelu CPC (koszt za kliknięcie), dzięki czemu płacisz tylko wtedy, kiedy użytkownik wejdzie na Twoją stronę internetową.