Pozycjonowanie Długiego Ogona
- Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
- Rozpoznawalność marki
- Wzrost zysków
Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy
Kontakt →
Zwiększ widoczność strony w Google
Średnia długość zapytania w Google wynosi dziś 4,3 słowa - użytkownicy wpisują bardzo konkretne frazy i oczekują równie konkretnych wyników. Koncepcja pozycjonowania długiego ogona (Long Tail) opiera się na precyzyjnych, kilkuwyrazowych zapytaniach charakteryzujące się wysoką konwersją, ponieważ użytkownik znajdzie dokładnie to, czego szukał.
Pozycjonowanie długiego ogona to strategia, która sprawdza się szczególnie dobrze w rozbudowanych serwisach / sklepach internetowych z dużą ilością treści, porównywarkach produktowych czy blogach. Long Tail jest też dobrym rozwiązaniem w przypadku nowych stron internetowych.
Kompleksowa Obsługa
Pomożemy Ci we wszystkich aspektach promocji strony w wyszukiwarce Google - od wyboru odpowiednich słów kluczowych, po zaplanowanie i wdrożenie indywidualnej strategii pozycjonowania
Indywidualne Podejście
Skuteczna kampania pozycjonowania strony musi być dostosowana do branży i Twoich celów biznesowych, dlatego nasze działania opieramy na ścisłej współpracy
Wsparcie na Każdym Etapie
Na każdym etapie współpracy możesz liczyć na wsparcie naszych specjalistów i doradztwo w każdym aspekcie promocji biznesu w Internecie
Zalety Pozycjonowania Długiego Ogona
Większy ruch na stronie
Właściciele stron internetowych często skupiają się jedynie na ogólnych frazach kluczowych, które mają bardzo dużą ilość wyszukań, tymczasem według badań Hitwise to właśnie frazy z długiego ogona generują około 70% ruchu w Internecie.
Szybsze i tańsze efekty
Słowa kluczowe z długiego ogona charakteryzują się znacznie mniejszą konkurencją w porównaniu do fraz ogólnych, dzięki czemu ich wypozycjonowanie jest znacznie prostsze i przynosi szybsze efekty.
Wysoka konwersja
Użytkownicy wyszukując frazy z długiego ogona mają najczęściej sprecyzowane oczekiwania i doskonale wiedzą czego im potrzeba i są gotowi do dokonania zakupu. Jeśli trafią na stronę, która odpowiada ich oczekiwaniom, szansa na konwersję staje się bardzo wysoka.