Pozycjonowanie Sklepów
- Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu
- Rozpoznawalność marki
- Wzrost zysków
Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę
Jasne zasady współpracy
Kontakt →
Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym
Prowadząc sklep internetowy, na pewno zdajesz sobie sprawę jak ważne jest sprowadzanie do niego wartościowego ruchu. Wysoka pozycja w wyszukiwarce przyciąga użytkowników szukających usługi lub produktu, który oferujesz. Oznacza to wysoki współczynnik konwersji i znaczący wzrost sprzedaży, jednak standardowe pozycjonowanie może nie wystarczyć przy dużych projektach e-commerce.
Strategia SEO musi uwzględniać indywidualne potrzeby sklepu, którego głównym celem jest przecież sprzedaż - dziś pozycjonowanie to nie tylko optymalizacja strony pod algorytm wyszukiwarki, ale także wrażenia i doświadczenia użytkownika.
Kompleksowa Obsługa
Pozycjonowaniem zajmujemy się całościowo - pomożemy Ci w wyborze odpowiednich słów kluczowych, zajmiemy się optymalizacją sklepu oraz pozyskiwaniem wartościowych linków
Indywidualne Podejście
Strategia pozycjonowania musi być dopasowana do Twoich celów biznesowych oraz charakterystyki branży, w której działasz, dlatego do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie
Wsparcie na Każdym Etapie
Możesz liczyć na naszą pomoc na każdym etapie współpracy - oferujemy kompleksowe doradztwo w zakresie pozycjonowania i zwiększania konwersji w Twoim sklepie
Dlaczego warto pozycjonować sklep?
Wyszukiwarki dostarczają ok. 65% ruchu w Internecie
Udział Social Mediów takich jak Facebook czy Twitter stale się zwiększa, jednak to wciąż wyszukiwarki internetowe takie jak Google dostarczają większość ruchu na stronach i w sklepach internetowych.
Wysoka pozycja to wartościowy ruch na stronie
Według badań MarketingSphera, średnia konwersja z organicznych wyników wyszukiwania wynosi około 16% (waha się od 11% do 20% w zależności od branży). Dla porównania średnia konwersja z e-mail marketingu i PPC (płatnych reklam) wynosi około 1-3%.
Możliwości ciągle rosną
Według raportu Gemius Polska , rynek e-commerce w Polsce szacuje się na 36-40 mld zł, a w 2017 roku aż 54% internautów dokonało zakupu w sieci. Obie te wartości rosną stabilnie każdego roku i nic nie wskazuje, by ten trend miał się zmienić.
Jak pozycjonujemy sklepy internetowe?
Pozycjonowanie sklepu jest złożonym procesem i wymaga indywidualnego podejścia - strategia musi być odpowiednio dostosowana do strony internetowej, oczekiwań oraz branży. Nasze działania obejmują badanie rynku i konkurencji, dobór odpowiednich słów kluczowych, optymalizację treści oraz aspektów technicznych witryny oraz poprawę użyteczności, która przekłada się na wzrost konwersji.
1. Analiza Branży
Każdy biznes rządzi się swoimi prawami, dlatego zanim podejmiemy działania związane z pozycjonowaniem, przyglądamy się trendom w danej branży oraz działaniom konkurencji, która znajduje się na wysokich pozycjach wyszukiwarki. Pozwala nam to lepiej zaplanować strategię SEO oraz dobrać odpowiednie słowa kluczowe.
2. Dobór Słów Kluczowych
Naszym priorytetem jest wzrost sprzedaży w sklepach Klientów, dlatego przykładamy dużą wagę do wyboru odpowiednich słów kluczowych, mają generować nie tylko ruch, ale przede wszystkim sprzedawać.
3. Struktura Sklepu
W przypadku sklepów internetowych, które mają często dużo ilość podstron produktowych i kategorii, niezwykle ważna jest dbałość o prawidłową strukturę serwisu. Strona powinna posiadać przyjazny wyszukiwarce układ adresów URL, linkowania wewnętrzne oraz wyświetlać się prawidłowo na wszystkich rodzajach urządzeń.
4. Optymalizacja Techniczna
Poza poprawą struktury witryny, dbamy też o pozostałe aspekty techniczne, które wpływają na pozycję w wyszukiwarce - szybkość ładowania strony, optymalizacja kodu i grafik, meta dane, struktura nagłówków.
5. Dostosowanie treści
Algorytmy Google potrafią analizować treści na stronie i między innymi na ich podstawie decydują o pozycji, na której pojawi się w wynikach wyszukiwania. Przemyślane, dostosowane do słów kluczowych treści wzmacniają widoczność w Google i przyciągają uwagę użytkowników.
6. Link Building
Pozyskiwanie wartościowych linków przychodzących, to jedno z najważniejszych działań w pozycjonowaniu, którym zajmujemy się kompleksowo - analizujemy aktualną sytuację strony, planujemy strategię budowy profilu linków i wdrażamy ją w życie.