Reklamowanie swojej firmy w Internecie cieszy się coraz większą popularnością. Jest to spowodowane m.in. przechodzeniem do Internetu coraz większej liczby firm, które w ten sposób mają szansę na rozszerzenie swojej działalności. Jeśli dotychczas prowadziłeś np. lokalne działania na terenie Lublina lub w województwie lubelskim, ale chciałbyś zrobić krok do przodu i przedstawić się odbiorcom z całej Polski – strona lub sklep internetowy to świetne narzędzie, które możesz wykorzystać. Jednak rosnąca liczba jednych i drugich sprawia, że coraz trudniej trafić do użytkowników Internetu. Dlatego rośnie liczba zapytań o usługi reklamowe w tym medium, a jednym ze skuteczniejszych sposobów na reklamę w Google jest pozycjonowanie stron internetowych – możemy Ci w tym pomóc.
Spis treści:
- Pozycjonowanie stron www jako reklama w Google dla lubelskich firm
- Lokalna reklama w Google? Atrakcyjne frazy do pozycjonowania w Lublinie
- Dlaczego warto pozycjonować strony lubelskich firm w Google?
- Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Lublinie?
- Sprawdź pozycjonowanie lokalne w innych miastach:
Pozycjonowanie stron www jako reklama w Google dla lubelskich firm
Trafiając tutaj na pewno sam rozważasz pozycjonowanie stron internetowych dla swojej lubelskiej firmy. Tak się składa, że jesteśmy profesjonalną agencją SEO pozycjonującą strony internetowe od ponad dekady i możemy pomóc Ci zwiększyć widoczność Twojej firmy w Google. We współpracy stawiamy na dobre relacje oraz realizację efektów, ponieważ Twoje sukcesy są sukcesami także naszej firmy. Tak działa branża SEO.
Odległość Twojej firmy z Lublina do biura naszej agencji SEO nie ma żadnego znaczenia. Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z tych usług, które wykonuje się w 100% zdalnie, dlatego bez problemu możesz zdecydować się na współpracę z nami. Zastanawiasz się jak będzie przebiegał cały ten proces? Zerknij poniżej, jak może wyglądać współpraca z naszą agencją SEO.
Pozycjonowanie stron z Lublina, rozpocznij od darmowego audytu SEO
Nie wiesz jak zrobić pierwszy krok? Często wydaje się nam, że jest to najtrudniejsze. Jednak w przypadku współpracy z agencją SEO pozycjonującą strony internetowe, nie jest to prawdą. Jeśli chcesz rozpocząć reklamę swojej firmy w Google, wystarczy, że zgłosisz się do nas po bezpłatny audyt SEO. Przekażemy Ci go na wskazany adres e-mail i zorientujesz się jaka jest sytuacja Twojej strony pod kątem SEO.
Wykonany audyt SEO będzie także świetnym tematem do rozmowy z nami. Możesz skorzystać z bezpłatnych konsultacji SEO i umówić się z nami na konkretną godzinę, kiedy będziesz mógł poświęcić nam chwilę swojego cennego czasu. To tylko przykład tego, jak może wyglądać Twój pierwszy krok w stronę pozycjonowania strony www Twojej firmy.
Analiza Twojej sytuacji pod kątem reklamy w Google
Po przeprowadzonej rozmowie, przechodzimy do dokładnej analizy Twojej strony, sprawdzenia Twojej sytuacji w Google, a także przeanalizowania konkurencyjnych stron z Twojej branży. Być może inne firmy już zaczęły pozycjonowanie stron w Google i to także jest istotną informacją. Gdy zbierzemy wszystkie dane, które są ważne z punktu widzenia SEO, przedstawimy Ci je w prosty i przejrzysty sposób.
Strategia pozycjonowania stron w Google – Lublin
Strony internetowe w pewnym sensie odzwierciedlają firmy. Każde z nich są inne i każde z nich potrzebują innego podejścia. Dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie i w strategii pozycjonowania stron internetowych, uwzględnimy wszystkie istotne dla Ciebie czynniki. Aby Twoja firma z Lublina mogła czerpać realne zyski z inwestycji w pozycjonowanie stron, podchodzimy do strategii dla Twojej firmy kompleksowo.
Wykorzystamy w naszych działaniach różne techniki pozycjonowania stron internetowych i przedstawimy Ci możliwe warianty działań. Uwzględniamy takie koncepcje jak m.in. pozycjonowanie long tail (długi ogon), które pozwala docierać do osób, które wiedzą czego chcą i czego szukają. Są bardziej zdecydowane, zatem jeśli trafią do Twojej firmy z Lublina to najprawdopodobniej wybiorą Twoje produkty lub usługi.
Lokalne pozycjonowanie w Lublinie – reklama z Google Moja Firma
W zależności od Twoich potrzeb, jako agencja SEO pozycjonująca strony internetowe w Google, możemy także działać lokalnie. Jest to możliwe m.in. za sprawą wykorzystania narzędzi takich jak Google Moja Firma. Dzięki nim stworzymy dla Ciebie internetowe wizytówki, dzięki którym pojawisz się m.in. w Google Maps i ułatwisz znalezienie Twojej firmy lublinianom i turystom odwiedzającym Lublin.
Utrzymywanie kontaktu i mierzenie efektywności reklamy w Google
Podczas współpracy z naszą agencją SEO pozostaniemy z Twoją firmą w ciągłym kontakcie. Podkreślając fakt, że stawiamy na relacje oraz efekty naszych działań, stworzyliśmy dla naszych klientów narzędzie monitorujące pozycje w Google. Otrzymasz do niego dostęp, a w dedykowanym panelu klienta znajdziesz uzgodnione wcześniej słowa kluczowe, na które pozycjonowana będzie Twoja strona w Google.
Narzędzie codziennie będzie odnotowywało dla Ciebie pozycje, jakie zajmuje Twoja strona na konkretne słowa kluczowe. W ten sposób będziesz mógł śledzić rozwój Twoich pozycji w Google, a także naocznie zobaczysz efektywność pozycjonowania strony internetowej Twojej lubelskiej firmy.
Lokalna reklama w Google? Atrakcyjne frazy do pozycjonowania w Lublinie
W kontekście pozycjonowania lokalnego należy zaznaczyć, że w zależności od lokalizacji Twojej firmy, możesz liczyć na nieco inne korzyści. Wynika to z faktu różnego stopnia atrakcyjności poszczególnych słów kluczowych w danym mieście. Ocenia się to na podstawie ruchu, jakie dane frazy generują w wyszukiwarce. Przejawia się to za sprawą średniej miesięcznej liczby wyszukiwań danych słów w kontekście danego miasta. Dlatego spójrzmy na przykłady atrakcyjnych fraz kluczowych w przypadku Lublina.
Przykład frazy | Liczba wyszukiwań w miesiącu |
Word Lublin | 14 000 |
Pizza Lublin | 9 800 |
Lublin atrakcje | 8 000 |
Apteka Lublin | 7 400 |
Siłownia Lublin | 4 100 |
Pozycjonowanie stron Lublin | 350 |
Reklama Lublin | 250 |
To co jest najważniejsze w przypadku pozycjonowania stron internetowych lubelskich firm to fakt, że pozycjonując stronę w Google np. na “Pizza Lublin”, masz szansę na wykorzystanie ruchu, który generuje ta fraza w wyszukiwarce. Jeśli posiadasz pizzerie w Lublinie, to z około 9800 wyszukiwań w miesiącu, masz szansę znaczną część z tej liczby, przekształcić w liczbę odsłon Twojej strony internetowej. Jak to możliwe?
Dlaczego warto pozycjonować strony lubelskich firm w Google?
Warto przywołać w tym miejscu konkretny mechanizm zachodzący w Google, aby lepiej zrozumieć dlaczego pozycjonowanie stron www jest ważne oraz jak możesz wykorzystać atrakcyjne słowa kluczowe w Lublinie. Użytkownicy szukający informacji w Google i wpisujący zapytanie, otrzymują w informacji zwrotnej listę wyników wyszukiwania. Zazwyczaj składa się ona z bardzo długiej listy stron, sklepów oraz innych adresów URL zasobów internetowych. Jednak koncentrują się oni tylko na kilku pierwszych pozycjach. Jak to się przedstawia?
CTR to wskaźnik wyrażany w procentach, który mówi nam o tym, jaki jest stosunek wyboru użytkowników poszczególnych pozycji, względem ogólnej liczby wyświetleń wyników w Google. Oczywiście wykres przedstawia uogólnione dane, bez względu na rodzaj zapytania, jednak skutecznie pokazuje on tendencję, które są zauważalne także w codziennej analizie pozycji w Google. Dlatego wróćmy na chwilę do naszego przykładu z pizzerią w Lublinie.
Jeśli strona Twojej firmy będzie pozycjonowana na frazę “Pizza Lublin” i będzie zajmowała 1 pozycję w Google na to słowo kluczowe, to będziesz mógł liczyć na największe korzyści z generowanego miesięcznego ruchu. Wykorzystując dane z tabeli oraz wykresu można przedstawić, że Twoja strona może liczyć na wzrost odwiedzin użytkowników o nawet 3 000 odsłon, jeśli wcześniej zajmowałeś odległe pozycje w Google. Dlatego warto rozpocząć reklamowanie Twojej lubelskiej firmy w Google.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Lublinie?
Tradycyjne działania reklamowe mogą nam się kojarzyć przede wszystkim z dość znacznymi wydatkami. Oczywiście ogólnopolskie promocje będą droższe od lokalnych reklam w mediach masowych, jednak reklama w Google uznawana jest za stosunkowo tanią uwzględniając skalę działań oraz możliwe efekty. Interesuje Cię ile może kosztować pozycjonowanie stron internetowych w przypadku Twojej lubelskiej firmy?
Jeśli tak, to skontaktuj się z nami. Wyceny pozycjonowania stron w Google dokonujemy indywidualnie dla każdego klienta. Zbyt duża ilość czynników, które wpływają na ostateczny koszt usługi sprawia, że przedstawianie cen lub nawet widełek cenowych jest niekorzystne dla klienta. Dlatego nie czekaj i zadzwoń do nas. Udzielisz nam wszystkich niezbędnych informacji, a my będziemy mogli przedstawić Ci koszt pozycjonowania stron internetowych, w przypadku Twojej lubelskiej firmy.