Warszawa będąc największym miastem w Polsce, a także atrakcyjnym miejscem inwestycyjnym w całej Europie Środkowo-Wschodniej jest przy okazji dynamicznym rynkiem. Zbiegają się tutaj interesy bardzo wielu firm, także tych międzynarodowych. Dlatego prowadząc własną działalność w Warszawie, bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, należy prowadzić kampanie promocyjne firmy. Wymaga tego rynek, który jest mocno konkurencyjny m.in. z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo wielu międzynarodowych organizacji. Dlatego “jakieś” działania promocyjne, mogą być niewystarczające, a należy wybrać te najbardziej skuteczne. Obecnie coraz częściej mówi się o najskuteczniejszej formie promocji – pozycjonowaniu stron internetowych.
Spis treści:
- Szukasz agencji pozycjonującej strony www w Warszawie?
- Kampanie pozycjonowania stron w Google – oferta dla Warszawy
- Pozycjonowanie stron internetowych – atrakcyjne frazy w Warszawie
- Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie stron w Warszawie?
- Pozycjonowanie stron w Warszawie rozpocznij od audytu SEO
- Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie?
- Sprawdź pozycjonowanie lokalne w innych miastach:
Szukasz agencji pozycjonującej strony www w Warszawie?
Jesteśmy agencją SEO, która już od ponad dekady zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych w Google. Uczestniczyliśmy w największych przemianach tej branży, byliśmy jej naocznymi świadkami i dostosowaliśmy nasze działania do zmieniających się trendów. Co więcej, w ciągu naszej działalności współpracowaliśmy m.in. z firmami z Warszawy oraz innych zakątków Polski. Dlatego wiemy, że taka współpraca świetnie się sprawdzi.
Nasza oferta pozycjonowania stron internetowych obejmuje wszystkie najlepsze techniki działań. Na podstawie przeprowadzonego wywiadu z Tobą, analizy Twojej strony, a także stron konkurencji, wybierzemy najlepszą możliwą strategię pozycjonowania stron w Google dla Twojej firmy. Będziemy w stałym kontakcie, a także otrzymasz dostęp do naszego narzędzia, które pozwoli Ci w dowolnym momencie sprawdzić pozycję Twojej strony w Google na wybrane słowa kluczowe – co pozwala sprawdzać skuteczność naszych działań.
Kampanie pozycjonowania stron w Google – oferta dla Warszawy
Strategie pozycjonowania stron www dla Twojej firmy, zawsze opracowujemy w oparciu o realne przesłanki, które odczytujemy z rynku. Opracowując plan działań pozycjonerskich, należy brać uwagę bardzo wiele czynników – nasza agencja SEO to rozumie. Dlatego uwzględniamy m.in. specyfikę warszawskiego rynku, całego województwa mazowieckiego itp. Aby było to możliwe, wykorzystujemy różne podejścia do pozycjonowania stron www.
Pozycjonowanie stron www
Zadbamy kompleksowo o całą stronę Twojej warszawskiej firmy. Pozycjonowanie stron internetowych to m.in. dbanie o widoczność w Google. Jednak tyle powiedzieć, to jak nic nie powiedzieć. Zadbamy o to, aby rozpoznawalność Twojej marki na rynku, była na wysokim poziomie. Jeśli użytkownicy częściej będą się spotykać w Google z Twoją firmą, to przede wszystkim będą wiedzieli o jej istnieniu.
W ten sposób pozycjonowanie stron internetowych, oddziałuje także na świadomość odbiorców. Co więcej, Twoja strona będzie dostarczała pozytywnych doświadczeń użytkownikom, dzięki czemu będą oni chętnie na nią wracali, a także przekazywali ją pomiędzy sobą. Pozycjonowanie stron www, to po prostu kolejny etap ewolucji Twojej strony internetowej, a także Twojej firmy.
Pozycjonowanie sklepów internetowych z Warszawy
Branża e-commerce + warszawski rynek = konieczność promocji firmy w Internecie. Z roku na rok rośnie liczba sklepów internetowych działających w Polsce. Liczba miejsc na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google jest ciągle taka sama. Już samo to zjawisko sprawia, że prowadzenie działań promocyjnych w przypadku branży e-commerce staje się powoli koniecznością, jeśli chcemy funkcjonować na tym rynku.
Jeżeli weźmiemy pod uwagę także Warszawę, jako lokalizację naszego e-sklepu, to może oznaczać, że bez pozycjonowania sklepu internetowego, nasze szanse są naprawdę znikome. Jeśli masz własny e-sklep w Warszawie, spotykasz się z problemem niskiego lub spadającego ruchu na swojej stronie, to prawdopodobnie użytkownicy przestali widzieć Twój sklep w Google. Pozycjonując sklep internetowy, dajesz mu szansę wejść w fazę dynamicznego rozwoju.
Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie long tail to tzw. technika długiego ogona. Polega ona na wykorzystywaniu w działaniach długich fraz, które odpowiadają na precyzyjne zapytania użytkowników. Coraz częściej się ją wykorzystuje, ponieważ Google otrzymuje coraz dłuższe zapytania. Obecnie średnio wpisujemy do wyszukiwarki ponad 4 słowa. Wynika to z faktu, że wiemy co chcemy znaleźć. Jeśli będziemy odpowiadać na precyzyjne potrzeby użytkowników i znajdą na naszej stronie to czego szukali, to dlaczego mieliby z tego nie skorzystać?
Pozycjonowanie lokalne w Warszawie
Lokalny rynek jest również bardzo ważny w pozycjonowaniu stron w Google. Szczególnie jeśli bierzemy pod uwagę tak wielki i konkurencyjny rynek, jakim jest Warszawa. Z uwagi na doświadczenie naszej agencji SEO, doskonale to rozumiemy i potrafimy wykorzystać potencjał lokalnego rynku, na potrzeby Twojej firmy. Sprawimy, że odbiorcy będą doceniać Twoją firmę, a przede wszystkim będzie ona dla nich widoczna.
Dzięki narzędziom takim jak Google Moja Firma, będziemy mogli stworzyć dla Twojej marki wizytówki internetowe, które będą widoczne m.in. z poziomu Google Maps. To pozwoli na łatwiejsze zlokalizowanie Twojej firmy przez odbiorców, co jest szczególnie ważne w przypadku tak obszernego miasta jakim jest Warszawa. Co więcej, pozycjonowanie lokalne wpływa także pozytywnie na osiągane pozycje w Google w ogólnopolskich rankingach, czyli na ogólną sytuację strony w Internecie.
Pozycjonowanie stron internetowych – atrakcyjne frazy w Warszawie
W kontekście pozycjonowania lokalnego w Warszawie, warto przytoczyć kilka przykładów atrakcyjnych słów kluczowych z poszczególnych branż. Każde miasto generuje różny ruch w wyszukiwarce, wszystko zależy od tego ile mieszkańców znajduje się w danym mieście, jak wygląda turystyka w danym regionie, jakiego rodzaju branże są rozwijane itp. W przypadku Warszawy, możemy mówić o dość znacznych liczbach.
Przykład frazy | Liczba wyszukiwań w miesiącu |
Restauracje Warszawa | 50 000 |
Taxi Warszawa | 31 000 |
Mieszkanie na sprzedaż Warszawa | 25 000 |
Kantor Warszawa | 15 000 |
Hotel Warszawa | 14 000 |
Pozycjonowanie stron Warszawa | 500 |
W tabeli zamieściliśmy przykładowe słowa kluczowe związane z różnymi branżami. W prawej kolumnie zostały umieszczone uśrednione liczby wyszukiwań w jednym miesiącu na podstawie danych historycznych z wyszukiwarki Google. Oznacza to, że użytkownicy każdego miesiąca, wpisują w wyszukiwarkę frazę “Restauracje Warszawa” 50 000 razy. Jeśli posiadasz restaurację i Twoja firma, byłaby pozycjonowana na tę frazę. Masz realne szanse na to, aby część z miesięcznej liczby wyszukiwań, wykorzystać na swoją korzyść w postaci wzrostu liczby odwiedzin. Jak to możliwe?
Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie stron w Warszawie?
Użytkownicy otrzymując wyniki wyszukiwania od Google, nie przeglądają wszystkich z nich. Propozycji wyszukiwarka przedstawia zazwyczaj kilka stron, a same wyniki często liczone są w setkach tysięcy. Mimo to użytkownicy skupiają się tylko na kilku pierwszych rezultatach. Jak to wygląda?
CTR to tzw. wskaźnik klikalności. Jest to stosunek liczby kliknięć użytkowników w daną pozycję, do ogólnej liczby wyświetleń wyników wyszukiwania. Oznacza to, że np. na 100 wyszukiwań, około 32 użytkowników wybrało 1 pozycję w Google, 25 użytkowników 2 pozycję itd. Można zauważyć, że zdecydowaną większość uwagi użytkownicy poświęcają pozycją od 1 do 4, a pozostałym jedynie marginalne wartości. Dlatego pozycjonowanie stron internetowych, szczególnie w Warszawie, jest tak istotne.
Pozycjonowanie stron w Warszawie rozpocznij od audytu SEO
Chciałbyś zacząć wykorzystywać potencjał warszawskiego rynku, ale nie wiesz jak zabrać się za to całe pozycjonowanie? Chciałbyś zadzwonić do agencji SEO, ale nie wiesz o co zapytać? W takiej sytuacji, dobrym rozwiązaniem jest zgłoszenie się do nas po bezpłatny audyt SEO. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail, przekażemy Ci audyt SEO, który zawiera analizę Twojej strony internetowej, pod kątem czynników mających wpływ na Twoje pozycje w Google.
Gdy odbierzesz audyt SEO, będziesz mógł zdecydować co zrobić dalej. Za sprawą naszego formularza możesz wskazać dogodny dla Ciebie termin bezpłatnych konsultacji SEO. Będziemy mogli omówić wyniki audytu SEO Twojej strony, porozmawiać o najlepszej strategii pozycjonowania stron internetowych dla Twojej firmy itp. Czekamy na Twój telefon.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie?
Koszt pozycjonowania stron internetowych jest uzależniony od bardzo wielu zmiennych. Można zaliczyć tutaj m.in. ilość słów kluczowych, na które pozycjonowana jest dana strona, wielkość konkretnej witryny, czy jest to sklep internetowy, jaka jest jej wyjściowa sytuacja pod kątem SEO itp. Z tego też względu, bez żadnych informacji, podawanie chociażby widełek cenowych jest bezcelowe.
To jasne, że więcej w przypadku pozycjonowania stron, będzie musiała zapłacić firma z bardzo rozbudowanym sklepem internetowym, a mniejsze koszty przypadną prostej stronie-wizytówce. Dlatego jeśli chcesz się dowiedzieć, ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google w przypadku Twojej warszawskiej firmy – skontaktuj się z nami! Na podstawie informacji, które nam udzielisz, będziemy mogli przedstawić Ci konkretną ofertę, najkorzystniejszą dla Twojej firmy z Warszawy.